י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
אחרי מעקב דיסקרטי

משטרת אנטוורפן: "החוגגים הסתתרו במרתף ובמוסך כשברחו מהחתונה"

למעלה מעשר ניידות הגיעו לחתונה באנטוורפן בעקבות הלשנה ונתקלו בדלת סגורה. השוטרים לא הרימו ידיים וניסרו את דלתות האולם ופרצו פנימה | לדברי המשטרה "השולחנות היו ערוכים לכ-120 איש, ללא אפשרות ליישום ההנחיות"

משטרת אנטוורפן: "החוגגים הסתתרו במרתף ובמוסך כשברחו מהחתונה"
שולחנות ערוכים בחתונה צילום: משטרת אנטוורפן

אתמול בערב התקיימה חתונה באנטוורפן במחתרת, והמשטרה הגיעה למקום ופרצה את השער ופיזרה את החתונה תוך שניות.

משטרת אנטוורפן פרסמה הבוקר כי ביום חמישי בערב "נאלצה המשטרה להתערב שוב עקב הפרה בולטת נגד האמצעים הקיימים למניעת התפשטות נגיף הקורונה. מישהו ארגן מסיבה עם כנראה 120 אורחים. מספר גדול נמלט מהמשטרה. וכשלושים איש זוהו".

יש לציין שאכיפת משטרת אנטוורפן היא נגד כלל האוכלוסייה ללא שום אפליה דווקא נגד חרדים. 

בתיאור של המשטרה מהאירוע נאמר כי "רגע לפני השעה 19:00 הצליחה המשטרה לזהות כי אנשים שונים נכנסו לבניין בבלגאליי, נכנסו יותר אנשים מאשר אנשים שעזבו את הבניין. המשטרה החלה לנהל מעקב דיסקרטי במקום כדי לקבל תמונת מצב".

"מישהו אולי הבחין במשטרה, כך שמספר חוגגים כבר עזבו את הבניין לפני הגעת המשטרה. את כל זה אפשר היה לראות במצלמות האבטחה העירוניות. ברגע שהמשטרה רצתה לבדוק, היא גילתה שער נעול, היה צורך לנסר את השער כדי לפתוח את דלת המתכת". כך לפי המשטרה.

עוד דיווחה המשטרה: "כאשר השוטרים נכנסו לאזור המסיבה, כל המוזמנים ברחו. המשטרה מצאה עשרה שולחנות ערוכים עם מקום לכ-120 איש. לא ניתן היה לשמור על המרחק הבטוח של 1.5 מטר בין הכיסאות והשולחנות השונים. נראה כי החוגגים עזבו את החדר בצורה מהירה. שתיה ואוכל הושארו על השולחנות. במטבח, הסירים היו עדיין על האש והתנורים עדיין פעלו. מטעמי בטיחות השוטרים כיבו את התנורים".

"במהלך סיור, המשטרה מצאה כמה אנשים. הם ניסו להימלט מהמשטרה על ידי הסתתרות במרתף, בחניה או בחדרי מדרגות. ככל הנראה אחרים הצליחו לברוח דרך המעברים מאחורי בתים סמוכים, באותו יום זוהו 33 אנשים, ככל הנראה יזוהו עוד אנשים בהמשך".

המשטרה חילקה דו"חות וזימונים במטרה להעמיד לדין את מי שניתן לזהות. "חשודים בתיקים אלה מסתכנים בעונש מאסר של שמונה ימים עד שלושה חודשים ובקנס של 208 עד 4000 אירו". כל אחד שיורשע, ישלם גם עבור הזימון והוצאות המשפט. שלושה אנשים נעצרו, שניים כי הם שוהים במדינה באופן בלתי חוקי והשלישי כי הוא המשיך לשבש את הסדר הציבורי". כך המשטרה.

אנטוורפן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד