י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
בגלל הקורונה

100 אלף איש ישתתפו בוועידה השנתית באופן מקוון

בגלל מגבלות הקורונה תתקיים הועידה השנתית של אגודת ישראל באמריקה באופן משודר | 100 אלף איש ישתתפו בקונוונשן מביתם

100 אלף איש ישתתפו בוועידה השנתית באופן מקוון
כינוס אגודת ישראל בארה"ב צילום: באדיבות המצלם

הועידה השנתית של אגודת ישראל באמריקה, המוכרת בשמה האנגלי "הקונוונשן", תערך השנה ברוב עם, בהשתתפות יותר מ-100 אלף איש, אלא שהפעם ההשתתפות תהיה מהבית, שכן הועידה כולה משודרת לכל רחבי אמריקה והעולם.

ראשי התנועה מזכירים, כי בעיצומה של המגפה העולמית שפגעה באופן קשה ביותר בכלל ישראל, שלח האדמו"ר מנובומינסק זצ"ל, ראש אגודת ישראל באמריקה, את מכתבו האחרון שנועד עבור כלל ישראל, בו הוא הזכיר כי הגיעה השעה להתחזק באחדות ולהתמסר לקיומה של התורה ולקיום המצוות. דבריו של האדמו"ר זצ"ל יהיו ההשראה ויעמדו במרכז הקונוונשן השנתי.

הועידה השנתית שנושאה המרכזי יהיה "דווקא עכשיו," עומדת להתקיים על טהרת השידור מרחוק, וניתן יהיה להתחבר אליה באמצעות שיחה טלפונית ושידור חי. בועידה ישאו דברים גדולי ישראל, ראשי ישיבות ורבנים, לצד אנשי מקצוע, שיתייחסו בדבריהם לסוגיות העומדות על הפרק, הכינוס המשודר יתקיים בשני חלקים: האחד, ליל שישי והשני במוצאי שבת, ובנוסף לכך ייפתח שידור מיוחד עבור ציבור הנשים.

בשנה שעברה השתתפו למעלה מ-100,000 משפחות באמצעות אפשרויות הצפייה המקוונת, בנוסף לאלפים שהשתתפו בפועל באולמות הועידה וכאלו שהתחברו לקווי הטלפון. השנה, בעקבות הנגיף, הועידה תהיה וירטואלית בלבד אך עם אותה הדרכה והשראה מפיהם של מורי דרכה של התנועה.

אגודת ישראל אמריקה כנס שנתי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד