י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בהשתתפות גדולי הזמר החסידי

ביום ראשון הבא: טקס סיום והכנסת ספר התורה לעצירת המגיפה

רבבות יהודים מכל החוגים והעדות, יצטרפו ביום ראשון הבא למעמד המרגש של סיום והכנסת ספר התורה המאחד של עם ישראל, שנכתב כסגולה לעצירת המגיפה שהשתוללה בחודשי האביב בקהילות ישראל ברחבי תבל • היוזמה של כמה נדיבים מקראון הייטס שסחפה אחריה את העולם היהודי כולו • גדולי הזמר החסידי יופיעו בקונצרט מרגש שישודר לכל בית באתר המיוחד • כל הפרטים

ביום ראשון הבא: טקס סיום והכנסת ספר התורה לעצירת המגיפה
מרדכי בן דוד ואברהם פריד יופיעו במעמד צילום: באדיבות המצלם

מגיפת הקורונה שהחלה להשתולל ברחבי העולם לפני כעשרה חודשים, הגיעה חיש מהר גם לקהילות היהודיות בכל מושבותיהם. טבעו של הוירוס, שלא היה ידוע גם אצל גורמי הרפואה, גרם לבלבול וחוסר ידע, ולמגינת לב החלו ליפול קורבנות, נשמות יהודיות יקרות שהלכו לעולמם ללא הודעה מקודמת, לאחר שנדבקו בנגיף שלא במודע ולא היה טיפול רפואי תואם בבתי הרפואה.

כיום, כאשר ניצני החיסונים כבר החלו יוצאים אט אט ממעבדות החברות השונות, קשה להיזכר בימים הנוראים הללו. אולם הפחד והבהלה היו מנת חלקם של מיליוני יהודים בכל העולם.

שלושה נדיבים, חסידי חב"ד משכונת קראון הייטס, נטלו יוזמה והחלו בכתיבת ספר תורה שיאחד את עם ישראל, ויהווה חיסון רוחני לעצירת המגיפה הנוראה, על יסוד הסיפור הידוע של הבעל שם טוב הק' והנהגתו כאשר השתוללה מגיפה במז'יבוז'.

חיש מהר יצאה הבשורה, ואנשים מכל העולם רכשו אותיות בספר התורה המיוחד.

304,805 אותיות התורה נרכשו על ידי ובעבור יהודים מכל החוגים והעדות, לשמירה להגנה ולהצלה, לישועה ולרפואה. וכעת, מגיע תור הסיום ההיסטורי.

ביום ראשון הבא, יום הבהיר כ' כסלו תשפ"א, בשעה 18:30 בערב (שעון ניו יורק) יתקיים טקס הסיום של כתיבת האותיות האחרונות בספר התורה המיוחד.

גדולי הזמר החסידי ר' אברהם פריד ור' מרדכי בן דוד ורדיגר, יופיעו בקונצרט מלא, בהפקה מיוחדת במינה. שמחת התורה תשודר באתר המיוחד של הפרויקט, היישר לסלון כל בית יהודי ברחבי העולם.

כמו כן, יופיעו האחים מרכוס מלהקת "היום השמיני" והזמרים ליפא שמלצר, חיים ישראל, שלמה שמחה, ברוך לוין, אלי מרכוס, שמולי אונגר, מנדי גייקובסון, לצד להקת לב ותזמורת פריילך.

כאשר היוזמים, ר' שלמה גרינוולד – ר' בערל יוניק – ור' זלמן כהן, הודיעו שכל ההכנסות מרכישת האותיות יועברו לארגון "הצלה", ההתרגשות גברה. כל בית יהודי, נכח בפועל ממש כיצד מתנדבי ההצלה מסרו נפשם כפשוטו, להציע עזרה וסיוע, להסיע חולים לבתי הרפואה, תוך סיכון אישי ממשי.

מיד עם ההגעה לסך המלא של האותיות, החלו בכתיבת ספר התורה השני, זאת בתקופה שהמגיפה עדיין התפשטה בצורה מסוכנת, ומאות יהודים נאנקו בחדרי המיון של בתי הרפואה בארץ ובעולם.

לרכישת אותיות בספר התורה השני ולצפייה בשידור החי של הכנסת ספר התורה הראשון כנסו לאתר בלינק כאן

הבעל שם טוב ספר תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד