ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
מנפגעי הכת של אליאור חן

בן 'האם המתעללת' ניסה לרצוח את בני משפחתו

אחד מבני 'האם המתעללת' מפרשת הכת של אליאור חן, נעצר לאחר שדקר כמה מבני משפחתו בביתם בשכונת בית הכרם בירושלים בליל שבת | אמש הם פונו לבית החולים במצבי פציעה שונים | בין הנפגעים: גיסו, גיסתו ואמו של החשוד ברצח | הערב תבקש המשטרה להאריך את מעצרו

בן 'האם המתעללת' ניסה לרצוח את בני משפחתו
אליאור חן בבית המשפט צילום: פלאש 90

ניסיון לרצח בליל שבת: כוחות ההצלה הוזעקו אתמול, ערב שבת, לדירת מגורים ברחוב משה קול בשכונת בית הכרם בירושלים, בעקבות דיווחים על מספר אנשים שנפצעו מדקירות. כוחות המשטרה שהגיעו למקום, עצרו לחקירה את אחד מבני המשפחה בחשד לניסיון רצח. הערב (מוצ"ש) הוא יובא לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בירושלים.

החשוד בדקירה, הוא בן האשה שכונתה 'האם המתעללת' בפרשת הכת של אליאור חן, שנפצעה אף היא במהלך ניסיון הרצח. בנוסף לאם, מהדירה פונו על ידי מד"א לבתי החולים גבר ואשה - גיסו וגיסתו של החשוד - בשנות ה-30 לחייהם במצב קשה כשהם דקורים בפלג גופם העליון. האם, כבת 45, פונתה במצב קל. לבית החולים פונתה בנוסף פעוטה כבת שמונה חודשים שלא נפגעה באירוע.

"כשהגענו למקום ראינו את הגבר והאישה יושבים בסמוך לכיכר ברחוב כשהם בהכרה וסובלים מפציעות בפלג גופם העליון ופעוטה שבכתה והייתה על הידיים", סיפר פראמדיק מד"א ליאור לוי, "מיד התחלנו בטיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים וחבישות".

לדברי לוי, "הכנסנו אותם לאמבולנסים ופינינו אותם בדחיפות לבית החולים הסמוך כשמצבם קשה. בדקנו גם את הפעוטה שהייתה איתם, שלא נפגעה ולא נזקקה לטיפול רפואי. בהמשך ביצענו סריקות באזור ואיתרנו אישה כבת 45 שסבלה מפציעה קלה, חבשנו אותה ופינינו אותה במצב קל לבית החולים".

כזכור, אליאור חן הורשע בשנת 2010 בשורה של עבירות התעללות בקטין על ידי אחראי עליו, תקיפת קטין בידי האחראי הגורמת חבלה של ממש ובעבירות נוספות, ונידון ביום שני כ"א אדר תשע"א לעונש של 24 שנות מאסר בפועל, מאסר על תנאי ופיצוי בסך של 700,000 שקלים לנפגעי העבירה - סכום שילם עד הלום בחלוף תשע שנים.

בין המעשים המזעזעים שתוארו בכתב האישום, אליאור חן וחסידיו התעללו בילדים באופן שיטתי. מעשי ההתעללות כללו טלטולים, הכאה, כפיתה, שריפת איברים, האכלה בצואה, מניעת אוכל ושינה ומעשי אלימות והתעללות קשים נוספים. מעשים אלה גרמו לילדים פציעות שונות, ולשלושה מהם חבלות חמורות בלתי הפיכות.

 

אליאור חן האם המתעללת ניסיון רצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד