ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
עברו יחס משפיל מאוד

דובאי-ישראל: שתי תקריות לא נעימות בנתב"ג

רק באמצע השבוע שעבר נפתחו השמים לטיסות מסחריות לדובאי וממנה. אלא שבסופ"ש כבר נרשמו שתי תקריות לא נעימות. זוג דובאים שנחתו בישראל לא הורשו להיכנס ארצה והוחזרו למדינתם. בנוסף קבוצת ישראליים שביקשה לטוס לדובאי, בהם אנשי עסקים בכירים - סורבה

דובאי-ישראל: שתי תקריות לא נעימות בנתב"ג
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: pixabay

פחות מיומיים לאחר שהחלו הטיסות הסדירות לדובאי וממנה, התרחשו במהלך השבת שתי תקריות לא נעימות בנמל התעופה בן גוריון.

על פי הדיווח של שמעון יעיש ב'ישראל היום', המקרה הראשון התרחש לאחר נחיתת המטוס של חברת התעופה 'פליי דובאי', כשבני זוג מאיחוד האמירויות לא הורשו להיכנס לארץ, אף על פי שהוזמנו על ידי החברה הישראלית 'לייזר מודלינג'.

גורמים שהיו מעורבים במקרה, מסרו כי מדובר בשני אנשים מכובדים מאוד מאיחוד האמירויות. לדבריהם, הם עברו יחס משפיל מאוד ומחו על כך, ולאחר מכן עלו על טיסה חזרה לדובאי.

מספר שעות לאחר מכן עוכבו בנתב"ג עשרה ישראלים שרצו לעלות על טיסה לדובאי, ביניהם אנשי עסקים מוכרים, כמו הבעלים של רשת 'קפה קפה' רונן נמני.

נמני מספר בשיחה עם 'ישראל היום', כי "אכן הינו אמורים לטוס לדובאי לנסיעה עסקית, מחכים לנו שם אנשים. הגענו והסתבר שכולנו לא מורשים לעלות כי משהו עם הוויזה לא תקין. סוכנות הנסיעות תלמה הבטיחה שהעניין בטיפול ושנמתין בשדה, אבל עד לרגע האחרון לא הורשנו לעלות. מה שיותר מוזר זה שאשתי בחודש האחרון טסה לשם כבר פעמיים (היא שותפה למיזמים שלנו) ולא נתקלה בשום בעיה".

מרשות האוכלוסין נמסר בתגובה לסירוב הכניסה של בני הזוג מהאמירויות לישראל: "בני הזוג הגיעו ללא אישור עלייה לטיסה. לא ברור כיצד הועלו. הם הוזמנו על ידי חברה, אך זו לא המתינה לקבלת אישור". מרשות שדות התעופה ומחברת תלמה תיירות טרם נמסרה תגובה.

דובאי תקרית מביכה תקרית דיפלומטית נתב"ג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד