י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
יש מנהיג לבירה

12 שנים אחרי התאונה, האב הגיע בחלום עם בקשה מיוחדת

מדעה חריגה התפרסמה בסוף השבוע האחרון בעיר מודיעין עילית, וזאת לאחר שאבי אחד מתושבי העיר, שהיה מעורב בתאונת דרכים בעיר לא הסדיר את עניין הנזק הכספי, וכעת לאחר שהופיע בחלום לבני משפחתו הם מנסים למצוא את הנפגע

תאונה חזיתית. אילוסטרציה
תאונה חזיתית. אילוסטרציה צילום: כבאות והצלה נגב

העיר מודיעין עילית סוערת עם פרסום חלום מיוחד ונדיר: כאשר בעיתוני העיר התפרסמה מודעה, בה מתבקש תושב העיר שהיה מעורב לפני 12 שנה בתאונה בין רכבו לבין רכבו של תושב, והם לא הסדירו את העניין הכספי עד הסוף ביניהם, וכעת אחד מבעלי הרכבים שבינתיים נפטר הגיע לבני משפחתו בחלום וביקש מהם להסדיר את הנזק שנעשה, בני המשפחה מצדם מנסים בכל דרך למצוא לאביהם "מנוחה נכונה".

"נהג יקר, תושב קריית ספר. לפני כ-12 שנים, פלוס מינוס, אירעה תאונה בין הרבים שלך ושל אבינו מ.ז. שווימר זצ"ל" פתחו בני המשפחה במודעה שפורסמה, והוסיפו לפרט "היו ביניכם חילוקי דעות עד שהנושא נרגע/נדחה/הושתק, כרגע דחוף ביותר עבור כולנו להשיב את החלק שלנו בנזק, והיות שאבדו לנו פרטיך, אנא צור קשר".

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' אישר בנו של הרב שווימר את הפרטים, כאשר כל המשפחה התגייסה לקיים את הבקשה של אביהם שכאמור הגיע בחלום וביקש לסדר העניין.

עוד הוסיפו בני השפחה וביקשו כי לאור כך שהעניין יוסדר "תהא מנוחה שלימה בגן עדן לנשמת אבינו מ.ז. שווימר זצ"ל, שבא וביקש בחלום לסדר העניין, ואנו משפחתו של הנפטר לא מצליחים להשיג אותך".

בקשת מחילה חלום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד