י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מירוק לאדום

אחרי ההחרגה: 10 עובדי המלון אובחנו לנגיף

אחרי שאזור ים המלח הוחרג במסגרת תכנית 'איים ירוקים' שהחריג גם את העיר אילת, נערך סקר בדיקות בקרב עובדי מלון בים המלח ונמצאו בו עשרה עובדים מאומתים מעובדי המטבח ונותני השירותים השונים במלון | הוחלט להשהות את פעילותו | האורחים מהשבוע האחרון נדרשים להיבדק

אחרי ההחרגה: 10 עובדי המלון אובחנו לנגיף
אילוסטרציה צילום: unsplash

לאחר שים המלח הוחרג כ"אי ירוק", במסגרת סקר בדיקות שנערך, אובחנו עשרה עובדים בבית מלון 'ישרוטל ים המלח' כחולי קורונה.

על פי הודעת משרד הבריאות, "במסגרת בדיקות סקר לעובדים בבתי המלון באזור ים המלח, התגלו עשרה עובדים מאומתים בקרב עובדי מטבח ושירותים במלון ישרוטל ים המלח".

נציין, כי העובדים היו ללא תסמינים והם אובחנו הודות לדיגום שנעשה בהתאם לתכנית האי הירוק.

עוד נאמר בהודעת משרד הבריאות, כי "מתבצעת חקירה אפידימיולוגית מקיפה. ביממה האחרונה נדגמו עובדי המלון ובימים הקרובים יבדקו בשנית".

בדיון שקיים מנכ"ל משרד הבריאות, הוחלט להשהות את פעילות בית המלון ישרוטל ים המלח עד לסיום הבדיקות הנדרשות. אורחים ששהו בבית המלון ישרוטל ים המלח החל מתאריך 22.11.20 נדרשים לבצע בדיקת קורונה באתרי דיגום ליד ביתם.

נזכיר, כי אחרי חודשים שבהם אילת וים המלח, מוקדי התיירות המובילים בישראל היו סגורים לנופשים, לפני כשבוע וחצי הם נפתחו מחדש במתכונת של "איים ירוקים". על פי המתווה שאושר בקבינט הקורונה ולאחר מכן בממשלה, הכניסה למקומות הינה חופשית בכפוף להצגת בדיקת קורונה שלילית של 72 שעות לפחות לפני ההגעה.

מרשת מלונות 'ישרוטל' נמסר בתגובה:

"במסגרת בדיקות הדיגום השבועיות של משרד הבריאות, 10 עובדים התגלו היום חיוביים לקורונה, ללא תסמינים, במלון ים המלח. העובדים שלא היו במגע עם אורחים, נשלחו מיד לבתיהם ועימם כל עובדי המלון שבאו עימם במגע".

עוד נמסר כי "בשיתוף פעולה עם משרד הבריאות ופיקוד העורף ובעצה אחת הוחלט כי המלון ייסגר ליום אחד, לצורך חיטוי מלא ויסודי. ביום שני, יפתח המלון מחדש עם צוותי עובדים חדשים שעברו בדיקות".

לדבריהם, "כחלק מתוכנית האיים הירוקים נערכנו גם לטיפול במקרים שכאלו. לצד זה, אנו ממליצים לאורחים ששהו במלון במהלך סוף השבוע, לעקוב אחרי הנחיות משרד הבריאות".

"הצלחת האיים הירוקים היא משימה משותפת וחשובה לשיקום התיירות באילת וים המלח, ועל כן נעשה כל שביכולתנו על מנת לספק חופשה בטוחה ונעימה לאורחים ולצוות העובדים". לשון התגובה.

קורונה ים המלח ישרוטל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד