י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ללא רחמים

צפון קוריאה מציגה: כך 'מחסלים' את הקורונה

בצפון קוריאה מצאו שיטה פשוטה יותר להתמודד עם מפרי ההגבלות וההנחיות של המלחמה בנגיף הקורונה, על פי הדיווחים בכלי התקשורת וברשתות החברתיות, הרשויות מוציאים להורג חולי קורונה שנתפסו מפרים את ההנחיות

צפון קוריאה מציגה: כך 'מחסלים' את הקורונה
אילוסטרציה צילום: unsplash

בכל רחבי העולם מתמודדים הרשויות עם אכיפת ההגבלות וההנחיות של המלחמה בנגיף הקורונה המשתולל, ובעוד בארץ כוחות המשטרה בקושי מצליחים להשתלט על מפרי ההנחיות, כאשר ראשי ובכירי המדינה מתועדים מפרים את ההנחיות בזה אחר זה, בצפון קוריאה המצב יותר 'פשוט'.

על פי הדיווחים בכלי התקשורת וברשתות החברתיות, ביום שישי האחרון הרגו הרשויות בצפון קוריאה חולה קורונה שהפר את ההנחיות, כאשר זה לא הדיווח היחידי והראשון על הרג חולי קורונה במדינה המסוגרת.

המדינה המסוגרת והמנותקת תחת השלטון של משפחתו של קים ג'ונג און מנסה בכל כוחה למנוע מנגיף הקורונה להיכנס ולהתפשט במדינה, כאשר לא אחת הצהירו הרשויות במדינה כי המדינה נקייה מקורונה. על פי הדיווחים הדרך להגעתם להצהרה זו, מסוכנת לא פחות.

עם זאת, רשויות הביון בדרום קוריאה דווחו במקביל, כי למרות ההכחשות, הממשל בקוריאה הצפונית שרוי בפאניקה וסגר מוחלט הוטל בחלקים נרחבים של מדינת הצפון. עוד דווח כי הרשויות בצפון קוריאה מנסות לייצר הפרדה בין המעמדות השונים במדינה, על מנת שבני המעמד הנמוך לא ידביקו חלילה את בני המעמד הגבוה ומשפחת השליט.

כזכור בנאום שנשא לאחרונה קים ג'ון און, שליטה הקשוח של צפן קוריאה, לאחר תקופה ארוכה בה לא נראה בציבור - תקופה שאף היו שמועות על מותו - בנאום מיוחד התרגש קים והזיל דמעה על המצב הכלכלי הקשה אליו נקלעה המדינה עם סיבוכי נגיף הקורונה, כאשר גם בלי הנגיף מצב המדינה לא היה מזהיר.

צפון קוריאה קורונה קים ג'ונג-און

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד