י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הסתה פרועה נגד נתניהו

הצופה הגיב בלייב: "שמישהו ירצח אותו כבר הלוואי"

לאחר פרסום התיעוד, בו השווה בנו של ראש הממשלה את מפגיני השמאל לחוליית מחבלי דאע"ש, מפגיני השמאל משווים. בשידור האלטרנטיבי של אחת מבכירי המחאות נגד נתניהו נכתב בהסתה פרועה נגד ראש הממשלה "שמישהו ירצח אותו כבר הלוואי"

הצופה הגיב בלייב: "שמישהו ירצח אותו כבר הלוואי"
נתניהו מוקף מאבטחים צילום: Alex Kolomoisky/POOL

כמידי מוצאי שבת בתקופה האחרונה, גם הערב התקיימו הפגנות מחאה ותמיכה בראש הממשלה בנימין נתניהו. לאחר שרק בשבוע שעבר סערו הרוחות כשתומכי נתניהו התבטאו בצורה מזלזלת כלפי משפחת פרקש, שכני נתניהו בקיסריה, אשר הינם משפחה שכולה, ומנגד סדי בן שטרית, אחד ממארגני ההפגנות השווה את נתניהו להיטלר צורר היהודים, השבוע דורדר עוד יותר השיח בין התומכים והמתנגדים.

העיתונאית אורלי בר לב, המשדרת בקביעות לאלפי עוקביה את המתרחש בהפגנות השמאל, מאפשרת לעוקבים הרבים להגיב במהלך השידור בצמוד למסך בו היא משדרת. הערב נרשמה שם תקרית חמורה, כאשר גולש בשם ליבי רז כתב בשידור החי של בר לב: "שמישהו ירצח אותו כבר הלוואי, כמו שהוא הסית נגד רבין"... גולשת נוספת הוסיפה אחריו "הוציאו אותו להורג ללא משפט", וזאת לצד עוד עשרות קללות וגידופים נוספים שא"א להעלותם על הכתב.

מוקדם יותר הערב בנו של ראש הממשלה, יאיר, עורר שוב את הסערה סביב סרטון אותו הפיקו בקמפיין הליכוד בשנת 2015 עת התמודד בוז'י הרצוג מול נתניהו במסגרת 'המחנה הציוני', ברכב נראים 'לוחמי דאע"ש' נוסעים עם דגלים שחורים, 'ופונים שמאלה' לכיוון ירושלים כשעל הרכב יש מדבקה 'המחנה הציוני'. הערב ה'דגלים השחורים' על הכוונת... ובדגלים השחורים הגיבו להדהוד הסרטון והאשימו את ביבי שאינו לוקח את בנו לטיפול לו הוא זקוק.

בר לב, היא עיתונאית עצמאית, שיצאה לאחרונה בקמפיין מימון המונים, למימון השידורים שלה ממוקדי הפגנות השמאל, והיא אף העיתונאית העצמאית הראשונה שהתקבלה למועצת העיתונות והתקשורת בישראל. היא אינה מקבל מימון ציבורי ותרומות הציבור מממנות את השידורים שלה כאשר שם אין מי שמצנזר הסתה פרועה נגד הימין וראש הממשלה, וכפי שראינו הערב.

מחאת הדגלים השחורים הסתה בנימין נתיהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד