י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מתקוטטים בשידור

צפו: סמוטריץ': "ציני ומסוכן" | ליברמן: "זב ומצורע"

מערכת הבחירות כבר בפתח, ובאולפני החדשות נערכים כבר העימותים בין המועמדים השונים. המעניין הוא כי בשונה ממערכת בחירות רגילה, בה אנו רגילים לשמוע על חיבורים מעניינים ו'קואליציות' פוטנציאליות, כרגע אנחנו בעיקר שומעים מי לא ישב עם מי, ומי לא יקבל המלצה ותמיכה בהתמודדות

צפו: סמוטריץ': "ציני ומסוכן" | ליברמן: "זב ומצורע"
סמוטריץ'/ליברמן צילום: נועם ריבקין-פנטון/יונתן זינדל, פלאש 90

מערכת הבחירות הבאה נראית קרובה מתמיד, ומהצצה לאולפני החדשות נראה כי אנו כבר בעיצומו של קמפיין בחירות סוער ומלא יצרים ואמוציות, אמש (מוצאי שבת) היו אלו אביגדור ליברמן יו"ר 'ישראל ביתנו', ובצלאל סמוטריץ', יו"ר 'האיחוד הלאומי' במפלגת 'ימינה', שהתקוטטו באולפן 'חדשות 13' בראיון נפרד בזה אחר זה בתכניתה של אילה חסון - 'המטה המרכזי'.

"חבר הכנסת אביגדור ליברמן יושב ראש מפלגת ישראל ביתנו קרא לכם 'משיחסיטים', אתה רואה בו פרטנר?", שאלה חסון את סמוטריץ', ליותר מכך לא הזדקק הח"כ הלוחמני והחל לתקוף את ליברמן ישירות.

"בשום אופן לא" השיב סמוטריץ' בנחרצות, והוסיף "איווט ליברמן בעיניי הוא אחד האנשים המסוכנים ביותר בפוליטיקה הישראלית", סמוטריץ' הוסיף ותקף גם את חוסר ההישגים של ליברמן במהלך 30 שנותיו בפוליטיקה הישראלית, כמו כן חזר סמוטריץ' על האמירה כי אביגדור ליברמן 'התהפך' ואינו תוקף עוד את מערכת המשפט כי הוא ו/או מקורביו ממתינים להחלטות מערכת המשפט בעניינם "אם זו לא הסיבה, אז ליברמן חייב הסבר לציבור" תקף סמוטריץ'.

אביגדור ליברמן שהשתתף אף הוא מיד אחרי סמוטריץ' בתכנית של חסון התבקש להגיב לדברים של סמוטריץ וסרב "אני לא צריך להתייחס לכל זב ומצורע", עוד הדגיש ליברמן בניסיון להתחמק מההתקפה הישירה של סמוטריץ', כי הוא מתמקד בתקופה זו רק בעניין האבטלה והכלכלה בעקבות משבר הקורונה.

‏סמוטריץ' הוסיף והדגיש לאילה חסון שמפלגת ימינה מורכבת משתי מפלגות. ובשום פנים ואופן הוא לא ישב עם ליברמן. בכך הזים סמוטריץ' את הספוקלציות על ממשלת ימינה-יש עתיד-כחול לבן-ישראל ביתנו.

‏ליברמן מצדו הצהיר אף הוא כי אינו מתכוון לתמוך בבנט לראשות הממשלה. "כל מי שמצביע ימינה הוא מצביע לקואליציה של סמוטריץ, דרעי, ליצמן ונתניהו. לא נסכים לשום קואליציה שלא נוכל להעביר בה נישואים אזרחיים, תחבורה בשבת, לימודי ליבה. אלו תנאי הסף שלנו לכניסה לממשלה" תקף ליברמן.

לגבי הסערה סביב הצעת פיזור הכנסת שתעלה ביום רביעי השבוע, אמר שר התחבורה לשעבר, סמוטריץ', כי הוא יצביע בעד בכאב גדול; "בחודשים הראשונים לתפקוד הממשלה לא רצינו לגרור לבחירות, אמרנו, בחירות בקורונה זה רע, זה חוסר אחריות, אבל יש דבר אחד שיותר רע למדינה מבחירות בקורונה, וזה מערכת בחירות מתמשכת של שנתיים שלא נגמרת, מערכת בחירות שבה כל אחד מהשותפים כל החלטה שהוא מקבל כולל בקורונה הוא זאת אך ורק משיקולים פוליטיים" עוד תקף סמוטריץ' "התקציב, קודש הקודשים של הכלכלה המודרנית, הפך לסחורה פוליטית, ועכשיו אפילו הביטחון, הוועדה חקירה הזאת על הצוללות, הביטחון, הרכש, צה''ל, הפכו לסחורה פוליטית בידי גנץ ונתניהו. זה חוסר אחריות!".

בצלאל סמוטריץ אביגדור ליברמן אילה חסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד