י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
יעשה הכל להישאר באור הזרקורים

לא מוותר: כך מתכנן הנשיא טראמפ לקחת מביידן את כל הפוקוס

הנשיא היוצא דונלד טראמפ לא מתכוון לרדת מהראדר אלא ההיפך, לפי מקורות המקורבים לנשיא, הוא מתכוון להישאר באור הזרקורים לאורך ארבע שנות כהונתו של ג'ו ביידן ואף לקחת ממנו את הפוקוס התקשורתי. לצד זאת, הוא בוחן אפשרות ריצה לקדנציה נוספת בבית הלבן ב-2024

לא מוותר: כך מתכנן הנשיא טראמפ לקחת מביידן את כל הפוקוס
טראמפ וביידן צילום: קמפיין המועמדים

דונלד טראמפ מתכנן לשבש את תקופתו ג'ו ביידן הקרב ובא. לפי הדיווח בכלי תקשורת בארצות הברית, הנשיא היוצא דונלד טראמפ יכריז על התמודדות נוספת נגד ג'ו ביידן בשנת 2024. לדברי שלושה מקורות המעורים בפרטים, הנשיא, שמסרב להכיר בכך שהוא הפסיד בבחירות 2020, דיבר עם יועצים ואנשי משפחה ומקורבים על ריצה בבחירות 2024 לבית הלבן. ועל פרטים ספציפיים של השקת הקמפיין.

בשיחות שקיים עם הצוותים, בדק טראמפ כיצד הוא יכול לפרסם בצורה הטובה ביותר את הכרזתו על הריצה, כדי לשמור על המפלגה הרפובליקנית מאחוריו בארבע השנים הבאות. שניים מהמקורות הללו אמרו כי הנשיא, חשב בשבועיים האחרונים אפילו על רעיון לעשות אירוע שקשור בשנת 2024 במהלך שבוע ההשבעה של ביידן לנשיאות, אולי ביום ההשבעה עצמו, אם המאמץ המשפטי שלו למנוע את הפסדו בבחירות 2020 ייכשל.

ה"דיילי ביסט" מדווח, כי הנשיא וכמה ממקורביו הקרובים ביותר כבר החלו לבדוק לגבי תורמים בולטים כדי להבין מי יהיה איתו, או אולי נגדו, אם יבחר להתמודד בבחירות 2024. כמה מבעלי בריתו של טראמפ אמרו ל'דיילי ביסט' כי הם עושים ככל שביכולתם כדי להישאר בסביבתו הקרובה של הנשיא, הם חושבים כי פעולה זו תסייע להבטיח "כסא קרוב לשולחן" ועתיד במפלגה - במקרה שהוא יתמודד שוב.

על פי שני מקורות, "הנשיא התפאר באופן פרטי כי הוא עדיין יישאר באור הזרקורים, גם אם ביידן יהיה בחדר הסגלגל, בין השאר מכיוון שהתקשורת תמשיך לסקר אותו באופן קבוע, ואותם אמצעי התקשורת חושבים שביידן משעמם".

מטעם קמפיין טראמפ וגם מטעם הבית הלבן לא נמסרה תגובה לדיווח.

בנוסף, ביום חמישי האחרון דיווח אתר 'בלומברג' כי טראמפ אמר בשיחה עם סגן הנשיא מייק פנס ומזכיר המדינה מייק פומפאו ויועצו לביטחון לאומי רוברט אובריאן, כי אם לא יצליחו עורכי דינו לבטל את תוצאות הבחירות ב-2020, הרי שהוא יתמודד על הנשיאות ב-2024.

על פי אותו דיווח היועץ אובריאן התלהב מהרעיון ואמר בתגובה לנשיא: "אם תעשה זאת, ואני חושב שאני מדבר עבור כל הנמצאים בחדר, אדוני הנשיא, אנחנו נהיה איתך במאה אחוז".

דונלד טראמפ ג'ו ביידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד