ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
מריחים בחירות

דרעי יורד לשטח • ינקלביץ' מעוררת סערה

ההערכות מדברות על כך שמדינת ישראל תתייצב כבר בקרוב שוב בדרך אל הקלפי, וכהוכחה ניתן לראות את התרוצצותם של בכירי הממשלה במפגנים בעלי רקע פוליטי כאלה ואחרים | במפגן למען ההתיישבות הופיע יו"ר שס דרעי לצד השרה החרדית מכחול לבן שעוררה סערה 

דרעי יורד לשטח • ינקלביץ' מעוררת סערה
דרעי בהפגנה צילום: באדיבות המצלם

התרחיש שבסוף השבוע הכנסת תתפזר ומדינת ישראל תצא למערכת בחירות נוספת מביאה את הפוליטקאים להתנהג כמו במערכת בחירות, כשבמפגן של התיישבות מופיעים באופן חריג בכירי הממשלה, השר אריה דרעי לצד השרה החרדית מכחול לבן שמעוררת סערה.

הבוקר (ראשון) קיימו צעירי התיישבות מפגן מחוץ למשכן הכנסת ומשרד ראש הממשלה, הדרישה להסדיר את הישובים הבלתי חוקיים עוד בטרם יכנס ג׳ו ביידן לתפקידו כנשיא ארצות הברית, בעוד כחודשיים ב 20 בינואר.

השר אריה דרעי השתתף במפגן באופן חריג, כשהופיע לצד השר יעקב אביטן וסגן השר משולם נהרי, בכך הוא הביע תמיכה במאבק וסיפר כי עסק בנושא רבות בשבוע האחרון תוך שהוא מגלה בקיאות בכל הפרטים.

דרעי אמר כי הוא פועל להביא להסכמה בממשלה לנושא, "אני מסכים שאנחנו בחלון זמן מאוד קצר שצריך לנצל אותו. אני מתפלל לקב״ה שנהיה שליחים טובים ושבעז"ה נוכל לזכות ולסיים את הדבר הזה הכי טוב", אמר.

בנוסף, גם השרה עומר ינקלביץ׳ הגיעה למפגן כשהיא מפתיעה את הנוכחים ואת המערכת הפוליטית בכך שהיא מראה על שינוי כיוון במפלגת כחול לבן, כשלטענתה יו"ר מפלגתה בני גנץ תומך במאבק, דבר המסמן כי אולי פני כחול לבן ישתנו לכיוון מפלגת מרכז - ימין."

"חשוב לי גם לומר ששר הביטחון וראש הממשלה החליפי בני גנץ תומך ונותן גיבוי מלא לשר ביטון במהלך ההסדרה של ההתיישבות הצעירה. צריך לשים סוף לשיח השנאה כלפי המתיישבים ביו"ש ואין שום סיבה שתחיו בתת תנאים", היא אמרה, והבהירה כי "מפלגת כחול לבן היא מפלגת מרכז שאכפת לה מכל תושבי מדינת ישראל. נעשה כל אשר ביכולתנו כדי לסייע לכם".

ג'ו ביידן בחירות התיישבות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד