י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

כל היתרונות של פטריות חימום גז

מתלבטים לגבי פתרונות חימום? כאן נסביר מהם היתרונות של פטריות חימום גז, לאן הן מתאימות וכיצד לבחור את המתאימה ביותר לצרכים שלכם!

כל היתרונות של פטריות חימום גז
חימום צילום: פיקסביי

קצת על פטריות חימום גז

פטריות החימום המופעלות באמצעות גז הופכות עם הזמן ליותר ויותר נפוצות ומבוקשות, בעיקר בזכות שלושת היתרונות הבולטים ביותר שלהן: ניידות, בטיחות ועמידות, עליהן נרחיב בהמשך, אבל גם בזכות העיצובים השונים שלהן, שהופכים אותן לפריט דקורטיבי לכל דבר ועניין. פטריות החימום מהוות פתרון חימום מצוין בעיקר בזכות העובדה, ששהן מסוגלות לחמם מאוד גם במקומות פתוחים וגם במזג אוויר סוער.

יתרון הניידות

כאמור, אחד היתרונות הבולטים של פטריות חימום גז הוא הניידות המלאה שלהן. בזכות הניידות שלהן, ניתן להעביר אותן בקלות ממקום למקום והן אינן תלויות בחיבור לנקודת חשמל וכדומה. כך ניתן גם להשתמש בהן בשטח חיצוני וגם בחללים פנימיים.

יתרון הבטיחות

פטריות חימום גז נחשבות לאחד מפתרונות החימום הבטיחותיים ביותר שיש כיום, בעיקר אם משווים אותן לתנורי הספירלה ודומיהם. זאת, משום שהן אינן מחוברות בכבלים למקור חשמל או גז וכך נמנעים ממקרים של מעידות ובנוסף הן בנויות באופן כזה, שאיזור החימום שלהן מרוחק מכל דבר שעלול להתלקח.

יתרון העמידות

אחד הדברים, שהופכים את פטריות החימום לפתרון החימום האולטימטיבי למקומות פתוחים הוא, שהן מייצרות חום בטמפרטורות גבוהות מאוד. אבל חשוב יותר מזה – בזכות העובדה שהן אינן זקוקות לחיבור חשמלי וכך ניתן להעמיד אותן בכל מקום ללא תלות בשקע חשמלי בסביבתן. כמו כן, היות שמדובר על פתרון "טיפש" מבחינה טכנולוגית, הוא עמיד גם במזג אוויר סוער והגשם, לדוגמה, איננו פוגע בהן ובאיכות העבודה שלהן.

יתרון הגמישות

יתרון נוסף של פטריות החימום הוא הגמישות שלהן והכוונה היא לכך, שניתן לווסת בקלות רבה את עוצמת החימום שהן מספקות באמצעות כפתור ייעודי ובחלק מהפטריות ניתן אפילו לכוון את כיוון החימום. לדוגמה, אם אתם מציבים אותה במרפסת, ודאי לא תרצו שהיא תחמם את הקיר ולכן תוכלו לכוון את החימום אל המקום בו אתם יושבים וליהנות מחימום ממוקד.

בחירת פטריה

בשל הביקוש הרב לפטריות החימום, ישמם סוגים שונים של פטריות חימום גז, מהם תוכלו לבחור את פטריית החימום המתאימה ביותר לצרכים שלכם. אז איך בוחרים? ראשית, חשוב להתאים את פטריית החימום לשטח או החלל המחומם מבחינת הגודל שלו, אם הוא פנימי או חיצוני וכך הלאה. כמו כן, במידה ואתם יודעים, שתניידו את פטריית החימום לעתים קרובות יחסית, מומלץ לבחור פטריה עם גלגלים כדי להקל על הניוד שלה.

פרמטר חשוב נוסף בבחירת פטריות חימום גז הוא החומרים שלה. כלומר, אם היא אמורה לשמש אתכם בשטח חיצוני, עדיף לקנות אחת עם גוף נירוסטה. זאת, כדי למנוע החלדה של הפטרייה כשהיא חשופה לגשם ולחות.

פטריות חימום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד