כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
סוער בטאיוואן

חברי הפרלמנט זרקו חלקי בשר על ראש הממשלה

חברי האופוזיציה הביעו התנגדות נחרצת לחוק אותו מקדם ראש הממשלה שיתיר ייבוא בשר 'דבר אחר' מארצות הברית לטאיוואן, וכאות מחאה על הנזק שהוא עומד לגרום לתעשיית הבשר המקומית הביאו חברי האופוזיציה אברים פנימיים של 'דבר אחר' וזרקו אותם לכיוונו של ראש הממשלה

חברי הפרלמנט זרקו חלקי בשר על ראש הממשלה
אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

סוער בטאיוואן: במהלך נאומו של ראש ממשלת טייואן סו צ'ה-צאנג בדיון על החוק לייבוא בשר מארצות הברית, פרצה מהומה באולם הפרלמנט בין חברי האופוזיציה והקואליציה שאף הלכו מכות זה עם זה, לאחר שחברי האופוזיציה הפריעו לנאומו של ראש הממשלה.

הסערה החלה לאחר שחברי האופוזיציה הביעו התנגדות נחרצת לחוק אותו מקדם ראש הממשלה שיתיר ייבוא בשר 'דבר אחר' מארצות הברית לטאיוואן, כאות מחאה על הנזק שהוא עומד לגרום לתעשיית הבשר המקומית הביאו חברי האופוזיציה אברים פנימיים של 'דבר אחר' וזרקו את האברים לכיוונו של ראש הממשלה. במקום כאמור פרצה תגרה גדולה, וחברי הפרלמנט הלכו מכות זה עם זה עד זוב דם. כך על פי הדיווח ב-BBC.

ראש הממשלה סו צ'ה-צאנג מצדו מנסה לקדם את אישור החוק כחלק מהצעדים בהסכמי הסחר דו הצדדיים בין ארצות הברית לטאיוואן. יצוין, כי בנוסף למחאה בבית הפרלמנט, נערכו הפגנות מחאה ענקיות ברחבי טאיוואן בניסיון לשמר את שוק הבשר המקומי.

לא רק הפרלמנט בטאיוואן מספק מראות ביזאריים. גם הפרלמנט שלנו מספק מידי פעם אפיזודות משעשעות יותר או פחות: רק לאחרונה הורד חבר הכנסת  ישראל אייכלר מדוכן הנואמים לאחר שהציג תמונות של חרדים שהוכו על ידי כוחות המשטרה, חברו חבר הכנסת מאיר פרוש קשר עצמו בעבר עם אזיקים למיקרופון על מנת שלא יוכלו להורידו מהדוכן.

חבר הכנסת לשעבר יואל חסון ממפלגת קדימה היה מעורב אף הוא בלא פחות משתי סיטואציות שעוררו סערה במליאת הכנסת, בסיטואציה אחת הוא לקח את כובעו של חבר הכנסת יעקב ליצמן ועלה לנאום עם הכובע לראשו, ויחד עם חבריו ממפלגת קדימה הוצא חסון מהמליאה לאחר שאלו ריססו מטהרי אוויר באולם מליאת הכנסת.

טייואן מהומה פרלמנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד