כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
נזק עצום

צפו: נכנסה לחנות וניפצה מאות בקבוקי אלכוהול

אירוע חריג התרחש במחוז הרטפורדשייר בבריטניה בו אשה, שלא ברור עדיין מה מצבה, ניפצה מאות בקבוקי אלכוהול בחנות של 'אלדי' וגרמה נזק בשווי אלפי לירות שטרלינג | צפו בתיעוד

צפו: נכנסה לחנות וניפצה מאות בקבוקי אלכוהול
הנזק בחנות המשקאות צילום: צילום מסך

אישה נעצרה לאחר שניפצה מאות בקבוקי אלכוהול בחנות של 'אלדי' וגרמה נזק בשווי אלפי לירות שטרלינג. היא השתוללה בהרטפורדשייר ביום רביעי אחר הצהריים.

בתיעוד שפורסם ברשתות החברתיות מהחנות, נראית האישה מרימה בקבוקים בזה אחר זה ומטיחה אותם על הרצפה. היא נראית מוקפת בבקבוקים מנופצים ובשלוליות ענק של יין, בירה ומשקאות חריפים. היא המשיכה בלי הפסקה כשהצוות מפחד לעצור אותה.

המשטרה הגיעה לחנות בשעה 14:30 ועצרה אותה במקום. בתיעוד נראה שוטר אוחז בה ומוביל אותה בזהירות על פני ערימת הזכוכיות השבורות שיצרה.

האישה ששמה לא פורסם, מטופלת בבית חולים בגלל חתכים בידיה. אדם אחד הגיב לסרטון ברשתות החברתיות ואמר: "אני לא מאמין שכל הצוות עמד סביב וצפה!" אחר כתב: "מדוע לכל הרוחות התאפשר לה לגרום לנזק כה רב לפני שנעצרה?"

גולש אחר שאל "למה העולם מגיע כשאף אחד בחנות לא יכול למנוע מאישה צעירה להרוס את כל החנות". עם זאת, אחד הגולשים הביע אהדה לאישה. "הנערה המסכנה כנראה לא בסדר, או נואשת לעזרה, היא לא עשתה שום דבר אלים ואלדי יכולה להרשות לעצמה לספוג את זה".

דובר רשת 'אלדי' אמר כי הם אינם יכולים להגיב בזמן שחקירת המשטרה נמשכת.

דוברת משטרת הרטפורדשייר אמרה כי "המשטרה הוזעקה בסביבות השעה 14:30 ביום רביעי, 25 בנובמבר, כדי לדווח על אירוע בסופרמרקט Aldi ב-Fairlands Way, דווח כי כמה בקבוקי אלכוהול הושלכו על הרצפה ונופצו, שוטרים הגיעו ואישה נעצרה. היא נלקחה לבית חולים לטיפול בחבלות בידיה וכעת היא נמצאת במעצר המשטרה".

אנגליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד