י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הפער רק גדל

בראיון ראשון מאז הבחירות: טראמפ ממשיך לדבוק בטענות

בראיון טלוויזיוני ראשון מאז הבחירות, פרש אמש הנשיא טראמפ את משנתו וטענותיו בכל הנוגע לזיופים בבחירות | טראמפ התלונן כי למרות כל העתירות שהוגשו הן נדחות פעם אחר פעם ו"אין בבית המשפט העליון מי שישמע אותנו"

בראיון ראשון מאז הבחירות: טראמפ ממשיך לדבוק בטענות
הנשיא טראמפ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לא מוותר: נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ חזר אתמול (ראשון) על טענותיו לזיופים בבחירות.

בריאיון טלוויזיוני לרשת 'פוקס ניוז', הראשון מאז הבחירות, הוא רמז כי אין בכוונתו להודות בהפסד לג'ו ביידן, גם לאחר תום ההליכים המשפטיים. "זה לא הולך לשנות את דעתי. דעתי לא תשתנה בחצי שנה", אמר בריאיון טלפוני.

טראמפ דיבר במשך 45 דקות ללא קטיעה מצד המראיינת, מריה ברטירומו, ואמר שוב כי "הבחירות זויפו. הבחירות היו הונאה מוחלטת. ניצחנו בבחירות בקלות".

למרות דבריו, אנשיו נחלו הפסד בבתי המשפט, כזכור בית המשפט העליון של פנסיבלניה, דחה עתירה שנועדה למנוע את אישור הניצחון של ביידן במדינה.

גם בוויסקונסין, ספירה חוזרת שביקש קמפיין טראמפ, ועלתה לקמפיין 3 מיליון דולר, הסתיימה אתמול (ראשון) עם הגדלת היתרון של ביידן בכמה עשרות קולות 87, ועבר את ה-20 אלף במספר הסופי.

"אנחנו מנסים להציג ראיות והשופטים לא מאפשרים לנו, אנחנו מנסים כל הזמן, יש לנו כל כך הרבה ראיות". הנשיא התלונן שמשרד המשפטים וה-FBI לא עוזרים לו, "הם נעלמו", טען טראמפ. "על בית המשפט העליון לשמוע אותנו, מישהו צריך להיות יכול להגיע לשם, אחרת מה זה בית המשפט העליון?" תהה הנשיא טראמפ.

בסיכום הסופי ביידן זכה ב-306 אלקטורים לעומת 232 של טראמפ.

זיופים בבחירות דונלד טראמפ ג'ו ביידן פוקס ניוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד