י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
העתירו בתפילה • צפו

תיעד עצמו נוהג בפראות ופגע קשה באשה החרדית • צפו

נהג עבריין שתיעד את עצמו ברשת כשהוא נוהג בפראות, פגע בווילימסבורג באשה חרדית שנסעה במונית 'אובר' ופצע אותה בצורה קשה מאוד • הנהג הפוגע עבר באור אדום • צפו בתיעוד שהעלה לרשת

תיעד עצמו נוהג בפראות ופגע קשה באשה החרדית • צפו
זירת התאונה בוויליאמסורג צילום: באדיבות המצלם

נהג רכב עבריין שנהנה להשתולל בכבישים ואף לתעד את מעשיו בטיק טוק, היה מעורב בתאונת דרכים קשה הלילה (בין ראשון לשני) בוויליאמסבורג. הנהג חצה באור אדום ופגע במונית שם ישבה אישה חרדית, האשה נזרקה החוצה ונפצעה פצעים קשים מאד. שמה לתפילה הוא מלכה בת חנה רחל.

מסתבר שהאיש שנהג ברכב הפוגע הוא עבריין מועד, שנהג לתעד את השתוללתו ולפרסם את התיעוד בטיק טוק. כפי שניתן לראות בתיעוד הרכב הפוגע נמעך, ונראה שיצא מכלל פעילות. עכשיו נותר לקוות שהמשטרה תעשה צדק עם הנהג העבריין.

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', תאונת דרכים קשה אירעה הלילה בוויליאמסבורג, בה אשה חרדית עפה מהמונית בה נסעה והיא כעת במצב קריטי.

על פי הדיווח באתר Yeshiva world news שני כלי רכב התנגשו בשדרת דקאלב פינת שדרת בדפורד בסביבות השעה 00:30 אחר חצות הלילה שעון מקומי, הרכב קפץ על שפת הכביש ונעצר בעמוד שממוקם בחזית חנות.

האישה החרדית נסעה במה שנראה כמונית של 'אובר'. היא נפלטה מהרכב וסובלת מפציעות קשות מאד. מתנדבי הצלה של וויליאמסבורג העבירו את האשה לבית החולים כשהיא מונשמת ובמצב קריטי.

וויליאמסבורג תאונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד