כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
הנצחה לשנת 2020

לאור השנה שחלפה, צבעה את כל ביתה בשחור

לאחר שנה של סגרים והפגנות אלימות במיוחד, בעלת בית בארצות הברית צבעה את כל ביתה בשחור, כולל הקירות החיצוניים והגג. לטענתה היא מקבלת תגובת מגולשים רבים המתרשמים מהאמנות והיצירתיות שלה

לאור השנה שחלפה, צבעה את כל ביתה בשחור
הבית השחור בניו אורלינס צילום: מתוך הטוויטר של האנה בישלר

בשנה האחרונה עברו עלינו אירועים חריגים רבים, בעלת בית מניו אורלינס שבארצות הברית, ללא ספק העלתה את הרף, עת חשפה כיצד צבעה את ביתה בשחור ל'הנצחת 2020' כולל הקירות, החלק החיצוני, התריסים, הגג ומסגרות החלונות.

האנה בישלר, מניו אורלינס, פרסמה בחשבון הטוויטר שלה את ביתה שנצבע לאחרונה בשחור, היא הוצפה בשבחים מגולשי הרשתות החברתיות שהתרשמו מהדברים היצירתיים שלה.

השנה, מגיפת נגיף הקורונה הביאה לסגר והמיתה 1.45 מיליון בני אדם ברחבי העולם, עם 13.3 מיליון מקרי קורונה ו-266,000 מקרי מוות שנרשמו בארה"ב, המדינה הנפגעת ביותר בעולם.

נוסף על כך, בשנת 2020 התרחשו כמה הפגנות אכזריות נגד אלימות משטרה ברחבי העולם ובמיוחד בארה"ב בעקבות הריגתו של ג'ורג' פלויד במיניאפוליס, מינסוטה על ידי שוטר לבן שרכן על צווארו וחנק אותו למוות, כשהכל מתועד ומופץ.

כל חיפוי העץ, הגג, מסגרות החלונות ואפילו תריסי הדלתות נצבעו בשחור. דלת הכניסה נשמרה לבנה, אך האנה דאגה לבחור בתריסים שחורים כדי להוסיף לאפקט.

בעלת הבית לא השלימה את העבודה לבדה, היא שכרה צבעים מקצועיים למשך חודשיים בכדי להשלים את מלאכת השיפוץ.

צבע שחור קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד