כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
שידור ישיר מהמליאה

בקריאה טרומית: הכנסת דנה על פיזורה • צפו

בשעה זו, חברי הכנסת דנים בהצעות לפיזור הכנסת שהוגשו על ידי סיעות האופוזיציה ועשויות להשיג רוב בעקבות תמיכת כחול לבן | ראש הממשלה יכנס את סיעת הליכוד השעה 20:00 | הצטרפו לשידור חי ממליאת הכנסת

בקריאה טרומית: הכנסת דנה על פיזורה • צפו
מליאת הכנסת צילום: דוברות הכנסת

בשעה זו הכנסת דנה בהצעת החוק לפיזור הכנסת אותה הגישה האופוזיציה. על אף שמדובר בקריאה טרומית בלבד, החלטת כחול לבן לתמוך בהצעה לפיזור הכנסת מעוררת סערה במערכת הפוליטית.

יו"ר מרצ, ח"כ ניצר הורביץ תקף בצורה קשה את הממשלה ובעיקר את העומד בראשה: "זה רגע דרמטי וקשה בחיי הבית הזה וגם בתולדות המדינה שלנו. אבל מה שקשה וחמור בהרבה זה שבראשות הממשלה עומד אדם שעומד למשפט ושמועל בתפקידו יום יום במטרה אחת ויחדה לחמוק מהמשפט הזה".

עוד אמר הורביץ בפנייה לחבריו מהמרכז: "אם הייתם מקשיבים לנו בני גנץ היה ראש הממשלה ונתניהו היה עוזב מזמן את בלפור. שלוש פעמים רוב הציבור הישראלי הצביע בעד ממשלה ללא נתניהו וגם היום רוב הציבור חושב שנתניהו חייב ללכת הביתה".

יו"ר האופוזיציה לפיד אמר: "הצעת החוק הזו לא מונחת פה היום בתור עוד סיבוב של "רק לא ביבי". היא מונחת פה כי הגיע הזמן להפסיק עם זה, וכל עוד הוא שם, זה לא יפסק. הכעס והשנאה והניהול הכושל והפוליטיקה שהורסת לנו את המדינה – כל עוד הוא שם זה לא ייפסק. הילדים שלנו גדלים בתוך ים של שנאה. זה צריך להיפסק. אני קורא לכנסת לקבל את הצעת החוק, להתפזר, ולתת לאזרחי ישראל לבחור ממשלה שאכפת לה מהם באמת".

בחירות מליאת הכנסת שידור חי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד