י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
ניצל רגע של אי שימת לב

ילד בן ארבע הזמין ארוחה לעשרה אנשים

מתוחכם. ברזילאי בן ארבע כבר יודע להזמין אוכל לבדו. נטל את הפלאפון של אמו והזמין "ארוחת מלכים" ממקדונלס בשווי 330 שקלים בכדי להשקיט את רעבונו | האם שראתה את השליח עם שקיות עמוסות חשבה תחילה כי טעה בכתובת

ילד בן ארבע הזמין ארוחה לעשרה אנשים
הארוחות שהילד הזמין צילום: מתוך האינסטגרם של Raissa Wanderley

טום, בן ארבע בלבד, חיכה שאמו לא תשים לב כדי להזמין מזון מרשת האוכל המהיר, מקדונלד'ס. אימו, ראיסה, אם לשלושה, חזרה הביתה מביקור אצל הרופא, בנה בן הארבע שהיה רעב לא התאפק ולקח את הפלאפון שלה, חייג לרשת 'מקדונלס' והזמין ארוחת מלכים בשווי 400 ריאל, (בערך 330 שקלים).

טום הצליח להזמין לעצמו שש ארוחות ילדים, שש ארוחות מבוגרים, עשרה מילקשייקים, 8 גלידות, 8 בקבוקי מים ועוד שמונה צעצועים נוספים.

הארוחות שהילד הזמין

בראיון לתקשורת המקומית, לאחר שהעלתה את תמונתו של טום המרוצה עם המזון החם שהזמין לעצמו בחשבון האינסטגרם האישי שלה, אמרה האם שאין מה לעשות, הוא למד ממנה איך מזמינים בטלפון, בזמן הקורונה.

ראיסה סיפרה כי כאשר עמד מחוץ לביתה שליח 'מקדונל'ס', וחיכה שם עם עשר שקיות ענקיות, היא חשבה שיש פה טעות, אבל בנה בן 4 נזכיר, הבהיר לה שהשקיות הגיעו לכתובת הנכונה והן מיועדות לו. היא לקחה את העניין בהומור, לא התווכחה ופשוט הוציאה את כל המזון, פרשה אותו על השולחן וקראה לכולם לאכול.

מקדונלד'ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד