י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
איזנקוט ממתין

זעם ב'כחול לבן' על הצמד הסורר: יצטרכו ליישר קו

החוק לפיזור הכנסת עברה היום בקריאה טרומית ברוב גדול של 61 חברי כנסת, ובכך נפתח כמעט בצורה סופית המרוץ הבא לכנסת ישראל. במקביל נערכים במפלגות לחיבורים וחברים חדשים

זעם ב'כחול לבן' על הצמד הסורר: יצטרכו ליישר קו
צבי האוזר ויועז הנדל צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

הצעת החוק לפיזור הכנסת עברה היום (רביעי) בקריאה טרומית, ורוחות הקמפיינים והסקרים החלו לנשב בזירה הפוליטית. בנוסף ישנם לא מעט אנשים אשר ממתינים כבר זמן רב, (יחסית...) לקיומה של מערכת בחירות שכזו, בה הם מקווים להצליח לקפוץ אל הפוליטיקה ולהתברג במקום גבוה וריאלי לפחות בסקרים. הבולטים שבהם הם הרמטכ"ל לשעבר גדי אייזנקוט, וראש עיריית תל אביב רון חולדאי.

שניהם הצהירו לא אחת כי הם בשלים לעבור לפוליטיקה הארצית, זה מהצבא, וזה מהזירה המוניציפלית. עם זאת הערב דווחה כתבת 'כאן 11' גילי כהן, שהרמטכ"ל לשעבר אייזנקוט מסר למקורביו כי הוא אינו הולך לקבל החלטה על כניסה לפוליטיקה לפני שיראה שהכנסת פוזרה באופן סופי.

בתוך כך פורסם הערב סקר בחדשות 13, כאשר על פי נתוני הסקר באם אייזנקוט וחולדאי ירוצו יחד ברשימה אחת עם השרה לשעבר ציפי לבני, מפלגה שכזאת תקבל 15 מנדטים בלבד אילו הבחירות היו נערכות היום. 

לא רק אייזנקוט וחולדאי מחפשים את ביתם הפוליטי, גם חברי הכנסת יועז הנדל וצבי האוזר מסיעת 'דרך ארץ' מחפשים בית שיקלוט אותם על שני המנדטים אותם הם הביאו. לאור כך שברור את אחוז החסימה הם לא יעברו אם הם לא יצטרפו לרשימה כזו או אחרת. ישנם דיווחים לא מאומתים על חיבור עתידי עם מפלגת 'ימינה' של נפתלי בנט, בכל אופן בביתם הנוכחי, מפלגת כחול לבן הם מעוררים כעס.

על פי הדיווח של העיתונאית יערה שפירא ב'כחול לבן' כועסים על האוזר והנדל שסיכלו היום הצבעה על חוק השיויון. על פי הדיווח, טענו בכירים בכחול לבן כי זו "לא פעם ראשונה שהם מביכים אותנו, אם ירצו לרוץ אתנו בבחירות הבאות, הם יצטרכו ליישר קו".

גדי אייזנקוט יועז הנדל צבי האוזר רון חולדאי מפלגת כחול לבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד