י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לא מתייחסים לחוק המעוכב

'כחול לבן' מגיבים לראיון של ליצמן ל'בחדרי': "גנץ השקיע בחרדים"

ב'כחול לבן' מתעלמים מטענת החרדים על עיכוב חוק הגיוס ומגיבים לליצמן שהאשים את בני גנץ כמי שהיה הראשון להפר את ההסכם הקואליציוני: "גנץ הוא שר הביטחון שהשקיע בציבור החרדי את מירב המשאבים והשעות והציבור החרדי יודע זאת היטב". כך לדבריהם וקוראים לראשי הסיעות, "למלא את ההסכם עליו חתמו"

'כחול לבן' מגיבים לראיון של ליצמן ל'בחדרי': "גנץ השקיע בחרדים"
בני גנץ/יעקב ליצמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בתגובה להאשמות שהטיח יו"ר 'יהדות התורה' שר הבינוי והשיכון יעקב ליצמן, כנגד שר הביטחון בני גנץ וסיעת 'כחול לבן', במסגרת ראיון שהעניק אמש (רביעי) ל'בחדרי חרדים', ב'כחול לבן' יוצאים למגננה ומשיבים לליצמן.

בראיון ל'בחדרי חרדים', תקף השר ליצמן את בני גנץ וחברי סיעתו: "מה שכחול לבן טוענים שלא מקיימים הסכמים, ההסכם הראשון שכחול לבן היו צריכים לקיים זה העברת חוק הגיוס, סוכם להעביר את החוק שבוע אחרי הקמת הממשלה, היה צריך להעביר את זה".

ליצמן האשים את גנץ שהיה הראשון להפר את ההסכם הקואליציוני, בכך שהוא לא העביר את חוק הגיוס במועד שנקבע בהסכם הקואליציוני, "היה צריך לגמור את זה מיד, אבל הוא לא עשה את זה והוא לקח אותנו כבני ערובה לכל מיני דברים", טען ליצמן והוסיף: "הוא (בני גנץ א"ק) הפר את ההסכם הקואליציוני, אז מה יש לו טענות אם אחרים מפרים?".

ב'כחול לבן' מסרו ל'בחדרי חרדים': "גנץ הוא שר הביטחון שהשקיע בציבור החרדי את מירב המשאבים והשעות והציבור החרדי יודע זאת היטב, בין אם במלחמה בקורונה ובין אם בשמירה על האוכלוסיה. כחול לבן נכנסה לממשלה על מנת להלחם במגפה הקשה ועל מנת לקדם אחדות בחברה ולעבוד עבור כל אזרחי ישראל כולם".

עוד השיבו ב'כחול לבן' והעבירו מסר לראשי הסיעות החרדיות: "אנו מצפים מכל המפלגות והעומדים בראשן לזכור את הערבויות שנתנו בראשית הדרך ולמלא את ההסכם עליו חתמו".

יעקב ליצמן בני גנץ מפלגת כחול לבן חוק הגיוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד