י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

מנהלת רפואית חדשה למעיני הישועה

הנהלת המרכז הרפואי בראשות יו"ר הדירקטוריון רו"ח משה לאון התכנסה השבוע לקבל את פניה של המנהלת הרפואית החדשה, ד"ר דורית טקס מנובה ולאחל לה הצלחה רבה בתפקידה החדש

מנהלת רפואית חדשה למעיני הישועה
ביה"ח מעייני הישועה צילום: מעייני הישועה

המרכז הרפואי 'מעיני הישועה' בבני ברק קיבל השבוע בברכה את פניה של המנהלת החדשה, ד"ר דורית טקס מנובה, שתכהן כמנהלת הרפואית של המרכז הרפואי במקומו של פרופ' מרדכי (מוטי) רביד שסיים באחרונה את תפקידו לאחר שנים רבות של עשייה שזכתה להערכה רבה.

בישיבת הנהלה חגיגית בהשתתפות חברי דירקטוריון המרכז הרפואי בראשות היו"ר וראש עיריית ירושלים, רו"ח משה לאון, נפרדו חברי ההנהלה מהמנהל היוצא וקיבלו בברכה את המנהלת הנכנסת. בדבריו הדגיש לאון את ייחודיותו של המרכז הרפואי המהווה מרכז רפואי קהילתי יחיד מסוגו בארץ המפתח שירותים ייחודיים בהתאם לצרכי הקהילה, ואיחל למנהלת החדשה להוביל בהצלחה את בית החולים במים הסוערים של אתגרי התקופה.

נגיד המרכז הרפואי, פרופסור מרדכי שני, המלווה את בית החולים שנים רבות, ציין את ניסיונה רב השנים ואת מקצועיותה של המנהלת החדשה, ד"ר טקס מנובה, בניהול מערכות בריאות. הוא הזכיר את היכרותם המוקדמת מעבודתם המשותפת בבית החולים 'שיבא' בו שימשה בתפקידי ניהול בכירים בהצלחה גדולה, ואמר: "אני בטוח שגם כאן היא תעשה עבודה טובה ומשוכנע בהצלחתה".

מנכ"ל המרכז הרפואי, שלמה רוטשילד, ציין את העיתוי בו מתקיימים חילופי המשמרות, ואיחל הצלחה רבה למנהלת הנכנסת לנוכח אתגרי התקופה עמם יהיה עליה להתמודד יחד עם כל מנהלי המרכז הרפואי כולו. "דווקא בתקופה שמאתגרת את כל מערכת הבריאות, טוב שישנם כוחות חדשים במערכת. במיוחד כאלה שיש להם הרבה ניסיון בתחום", אמר רוטשילד.

רוטשילד אמר עוד כי סגנון הניהול של ד"ר טקס מנובה מתאים לאופיו הייחודי של המרכז הרפואי. לדבריו, "מעיני הישועה הוא בית חולים קהילתי שמבוסס על היכולת לאחד כוחות ולפעול במשותף". רוטשילד ציין עוד את איכות השירותים הרפואיים והצוות המוביל הנמצאים בעלייה מתמדת.

ד"ר טקס מנובה שבחרה ב'מעיני הישועה' על פני תפקיד בכיר במשרד הבריאות, אמרה כי היא שמחה להגיע למעיני הישועה בהיותו מרכז רפואי קהילתי, המפתח שירותים רפואיים מקצועיים בהתאם לצרכי הקהילה אותה הוא משרת. היא הוסיפה ואמרה כי היא "מודעת לגודל האתגר והאחריות המונחים על כתפיה" וכי "תעשה הכל על־מנת להצליח במשימה שהוטלה עליה".

ד"ר דורית טקס מנובה סיימה לא מזמן את תפקידה כמנהלת המרכז הרפואי 'אסותא' ברמת החיל בתל־אביב. קודם לכן שימשה כסגנית מנהלת ומנהלת המרכז הרפואי 'שיבא'. לד"ר טקס מנובה התמחות ברפואה פנימית, ותואר שני במנהל מערכות בריאות. והיא ידועה במקצועיותה הרבה ובסגנון ניהול "בגובה העיניים". בהנהלת המרכז הרפואי ציינו כי הניסיון הניהולי שצברה ד"ר טקס מנובה הן במערכת הציבורית (שיבא) והן במערכת הפרטית (אסותא), מעניק לה פרספקטיבה רחבה וכלים ייחודיים שיאפשרו לה להצעיד את מעיני הישועה להצלחות נוספות.

נציין כי כאשר החל שר הבריאות, חה"כ יולי אדלשטיין (הליכוד) בתפקידו ולאחר מינויו של המנכ"ל החדש ד"ר חזי לוי, עשו השניים מאמצים רבים על־מנת לצרף את ד"ר טקס מנובה לצוות הניהול הבכיר של המשרד בתפקיד ראש חטיבת בתי חולים ממשלתיים במשרד. זאת לנוכח ניסיונה רב השנים בניהול מערכות בריאות. כאמור, בקרב חברי הדירקטוריון וההנהלה הבכירה של מעיני הישועה סבורים כי בחירתה היא הבחירה הנכונה ביותר לבית החולים, ומאחלים לה הצלחה רבה בתפקידה החדש.

המרכז הרפואי מעייני הישועה בית חולים מעייני הישועה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד