ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
לצד המינויים החדשים

אלו החלטות המועצת של 'דגל' בנושאים הבוערים שעל סדר היום

חברי מועצת גדולי התורה של סיעת דגל התורה התכנסו הבוקר לדיון חיוני באוהל מיוחד שהוקם בחצר ביתו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי בעיר ב"ב | לצד מינויים של חברים חדשים מגדולי ראשי הישיבות, הוכרזו בתום הכינוס ההחלטות בעניינים שעל סדר יומה של היהדות החרדית 

אלו החלטות המועצת של 'דגל' בנושאים הבוערים שעל סדר היום
כינוס המועצת צילום: באדיבות המצלם

מועצת גדולי התורה של דגל התורה התכנסה הבוקר (שישי) בבני ברק לדיון על הנושאים שעל סדר היום, במהלכה גם הצטרפו שמונה חברים למועצת גדולי התורה.

בכינוס נשאו דברים ראש הישיבה הגר״ג אדלשטיין, והוקרא מכתבו של שר התורה הגר״ח קנייבסקי ואף ראש הישיבה הגרב״מ אזרחי נשא דברים, כשהם מעלים על נס את נושא השמירה על עולם הישיבות.

בתום הכינוס הוקראו החלטות המועצת: "מועצת גדולי התורה מחזקת את רבבות לומדי התורה למרות הקשיים. בכך מגינים שעסק התורה היא המגינא. המועצת קוראת לבני הישיבות להתחזק ביתר שאת ועוז בימי החנוכה. חלילה להפוך לימי בין הזמנים"

נציגי 'דגל התורה' בכינוס

עוד נכתב "מועצת גדולי התורה מחזקת את מנהלי תלמודי התורה ובתי הספר שמוסרים נפש למען הלימוד", בנושא חוק הגיוס נכתב "מועצת גדולי התורה דורשת להסדיר את מעמדם של בני הישיבות שיוכלו ללמוד. ומחזקת את נציגנו העומדים על המשמר למען בני הישיבות".

בנושא חוק הגיוס שנמצא על שולחן שופטי בג״ץ נאמר: "המועצת כואבת את הניסיון לקעקע את טהרת הייחוס על ידי הכרה בגיורים. ואנו קוראים לכולם לעמוד על המשמר שלא יבוצע שינוי ולא ייכנעו ללחצים".

עוד נמסר "מועצת גדולי התורה קוראת למנהלים לעמוד על המשמר לעמוד איתן על טהרת החינוך ללא התערבות וכן שלא יתפתו ללימודים באקדמיה". בנושא השבת נכתב "מועצת גדולי הצורה קוראת לנציגינו לעמוד על המשמר בנושא קדושת השבת. ולעשות הכל למנוע תוכניות שיש בהם פגיעה בשבת".

חברי המועצת החלטות המועצת הגרח קנייבסקי שבת גיור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד