י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
תיעוד מרגש

האסיר המשוחרר המפורסם כתב אות בספר התורה

האסיר המפורסם נתי חדד שהשתחרר אך לאחרונה, השתתף בכתיבת אותיות ב"ספר התורה של עם ישראל" | צפו בתיעוד מהמעמד

האסיר המשוחרר המפורסם כתב אות בספר התורה
נתי חדד כותב אות בספר התורה צילום: באדיבות המצלם

תיעוד מרגש: האסיר המשוחרר המפורסם נתי חדד כתב בסוף השבוע האחרון אותיות ב"ספר התורה של עם ישראל" של הרב דוד אברהם פרסמן, כחלק מהרצון לייצר חיבור ואיחוד בעם ישראל ולברכה והצלחה.

במפגש סיפר חדד בכאב על השנים הקשות שעברו עליו בכלא והודה לעם ישראל על כל התמיכה לאורך כל הדרך. לאחר מכן ערך קבלת עול שמיים כשאמו של חדד וכל המשתתפים מתרגשים עד דמעות.

במפגש נטל חלק גם ילד הפלא מטבריה דקל וקנין ששר שירים מרגשים לרגל המעמד.

עד עכשיו לקחו חלק במיזם "ספר התורה של עם ישראל" למעלה מ-150,000 יהודים. ביניהם רבנים, ראש הממשלה, שרים, ח"כים, אישי ציבור, שופטים, שחקנים, זמרים, חיילי צה"ל, אסירים, ילדים ובני נוער.

בשנים האחרונות מסתובב הרב פרסמן ומעניק את הזכות המיוחדת של כתיבת אות בספר התורה של עם ישראל לאנשים מכל קצוות החברה הישראלית. ספר התורה יוכנס בעזרת ה' לכותל המערבי כאשר תושלם כתיבתו ע"י כל חלקי עם ישראל.

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' אחרי שוועדת השחרורים אישרה את בקשתו לשחרור מוקדם, האסיר נתי חדד שהורשע בתאילנד והוסגר לישראל - יצא ביום ראשון האחרון משערי כלא חרמון בו הוא כלוא מזה כחמישה חודשים. חדד כזכור, הוסגר לישראל לאחר שישב בכלא בתאילנד כשלוש שנים.

חדד, נעצר על ידי המשטרה המקומית בתאילנד לפני כשלוש שנים, בחשד שהפעיל מרפאה לא חוקית למטיילים והחזיק בה תרופות בניגוד לחוקים המקומיים. בנוסף, בכליו של חדד נמצא אקדח שהוחזק שלא כחוק. הוא נידון לחמש וחצי שנות מאסר בכלא בעיר קוסמוי. במהלך שנותיו בכלא פעלו גורמים בישראל להביאו לחלופת מאסר בארץ. הוא נחת בישראל בחודש אפריל זאת לאחר מבצע שהתנהל באופן חשאי.

נתי חדד ספר תורה כתיבת אותיות דקל וקנין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד