י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
דגל שחור

ההרוג בהפגנה נגד נתניהו: אביה של מנכ"לית פייסבוק

במהלך הפגנה שהתקיימה בצומת סביון כנגד רה"מ נתניהו, נדרס אחד המפגינים | דרור סופר, בן ה-82 הוא הקשיש שנהרג בתאונה המצערת | 'הדגלים השחורים': "מבקשים להבהיר שמדובר בתאונה ולא בניסיון מכוון" 

ההרוג בהפגנה נגד נתניהו: אביה של מנכ"לית פייסבוק
ההרוג בהפגנה צילום: באדיבות המצלם

הותר לפרסום: דרור סופר בן ה-82 הוא המפגין שנהרג הערב בתאונת דרכים סמוך לצומת סביון. איתי בלומנטל מדווח כי סופר ז"ל היה בגרעין הנח"ל ועבד שנים רבות כאדריכל עצמאי. בני משפחתו ספרו על איש טוב לב, נדיב, צנוע ואוהב אדם. סופר ז"ל הוא גם אביה של מנכ"לית פייסבוק ישראל עדי סופר- תאני.

כזכור, סופר הפגין יחד אנשי תנועת 'הדגלים השחורים' בדרך חטיבת אלכסנדרוני בקרית אונו ונפגע מרכב חולף.

כוחות ההצלה שהוזעקו למקום העניקו למפגין טיפול רפואי ראשוני בזירת התאונה. ממד"א נמסר כי חובשים ופראמדיקים של מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים שיבא בתל השומר, גבר כבן 80 במצב קשה, עם פגיעת ראש. בהמשך ,כאמור, נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

"היינו בסמוך למקום והזעיקו אותנו לתאונה, ראיתי גבר כבן 82 שוכב על הכביש ובסמוך רכב פרטי עם שמשה מנופצת", סיפרו פראמדיקית מד"א עליסה שומנסקי וחובש על אופנוע מד"א, יוסף נהון.

לדבריהם, "הפצוע היה מחוסר הכרה וסבל מחבלת ראש קשה, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו קשה ויציב. בדקנו גם נהגת הרכב צעירה בשנות העשרים והיא לא נזקקה לטיפול."

בתנועת הדגלים השחורים, ממארגנות המחאה נגד ראש הממשלה אישרו הקשיש שנפצע הוא אחד המפגינים, אך הבהירו כי לא מדובר בדריסה מכוונת "בתאונה שאירעה בצומת סביון אכן היה מעורב מפגין. אנו מבקשים להבהיר שמדובר בתאונה ולא בניסיון מכוון", נמסר בהודעת התנועה.

מאיר שלו חובש איחוד הצלה שהגיע ראשון למקום הוסיף: "מדובר בהולך רגל כבן 60 שנפגע מרכב פרטי, הוא סבל מחבלת ראש קשה. הענקתי לו סיוע רפואי מציל חיים ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ כאשר מצבו מוגדר בשלב זה קשה"

מהמשטרה נמסר כי בוחני התנועה של משטרת ישראל בודקים את נסיבות התאונה, כאשר נהג הרכב המעורב, נמצא במקום ואין מדובר בפגע וברח ולא עולה חשד לפגיעה מכוונת.

פייסבוק ישראל סביון מחאת הדגלים השחורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד