י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הגבלות בדרך?

נתניהו בפתח ישיבת הממשלה: "היום נחליט לגבי חנוכה"

העלייה והתפשטות התחלואה במדינה מעלה את החשש על הגבלות והחמרות נוספות בהנחיות הבריאות בחג החנוכה המתקרב | רה"מ נתניהו בפתח ישיבת הממשלה מתייחס לדיון הקרוב בקבינט הקורונה, ובחשיבות הרבה של חבישת המסכות "גם פחות קלוריות גם יותר בריאות"

נתניהו בפתח ישיבת הממשלה: "היום נחליט לגבי חנוכה"
בנימין נתניהו בהצהרה בכנסת צילום: לע"מ

רה"מ נתניהו התייחס בפתח ישיבת הממשלה לנתוני התחלואה הגבוהים ולאפשרות שההגבלות יהודקו.

בתחילת דבריו אמר נתניהו "בסוף השבוע אנחנו חתמנו עם חברת מודרנה על שישה מיליון חיסונים שיגיעו בקרוב למדינת ישראל, זה פי שלושה ממספר החיסונים שהיה בחוזה המקורי. בימים האחרונים שוחחתי מספר פעמים עם מנכ"ל פייזר, אלברט בורלה, על הקדמת קבלת החיסונים בישראל".

עוד הוסיף רה"מ "אני אמשיך להוביל את המדיניות שקבענו מתחילת פיתוח החיסונים: כמה שיותר חיסונים, מכמה שיותר מקורות, לכמה שיותר אזרחים וכמה שיותר מהר. אנחנו נערכים למבצע לוגיסטי אדיר של קליטת החיסונים, שימורם וחלוקתם לאזרחי ישראל.

היום ניתן לומר בבטחה: ניתן לראות את האור בקצה המגפה. אבל עד אז אני חוזר ואומר – על כולנו להמשיך ולהישמע להנחיות: מרחק, ידיים, מסכות. לצערי כנראה שזה לא קורה כפי שהיינו רוצים שזה יקרה, כי בימים האחרונים אנחנו רואים עלייה תלולה ומדאיגה בתחלואה".

בסיום התייחס נתניהו לדיון שיתקיים היום ואמר, "קבינט הקורונה יתכנס היום. אנחנו נשמע את הצעות משרד הבריאות על הצעדים לבלימת העלייה הזו בתחלואה, ואנו נחליט גם לגבי חג החנוכה. אני יודע שזה מעניין את כולכם. מה שאני יכול להגיד לכם, זה שאני רוצה שיהיה לכם חג חנוכה שמח, אבל אני רוצה שתחגגו אותו בזהירות, וזה אומר לא רק בקלוריות אלא גם עם מסכות וללא התקהלויות. אולי המסכה תעזור בשני הדברים - גם בבריאות וגם בקלוריות. חג חנוכה שמח".

ביבי נתניהו חנוכה קורונה קבינט חיסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד