כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"במדויק כמו היוונים"

הרבי לחסידים: "המדינה משתמשת בקורונה להשכיחם תורתך"

הרבי מביאלא בני ברק נשא דברים חריפים על התנהגות המדינה בתקופת הקורונה. "כתבו לכם על 'קרן' השור מרומז על 'קורונה' כמו בימים ההם היוונים רצו להשכיחם תורתך, בזמן הזה הנהגת המדינה נטלו משתמשים בקורונה להמריד את כלל ישראל כנגד אלוקי ישראל להשכיחם תורתך רח"ל. הדברים המלאים ותיעוד מהשמחה 

הרבי לחסידים: "המדינה משתמשת בקורונה להשכיחם תורתך"
פדיון הבן וסיום מסכת בביאלא ב"ב צילום: יהודה פרקוביץ

ביום חמישי האחרון התקיים בחצר הקודש ביאלא ב"ב מעמד פדיון הבן לנכד האדמו"ר בשילוב סיום מסכת נזיר ע"י חברת "תורתך שעשועי" שיסד האדמו"ר בו אברכי החסידות לומדים עמוד יומי בכל יום.

במהלך דברות קודשו שהגיעו לידי 'בחדרי חרדים' דיבר האדמו"ר על חשיבות הלימוד הקבוע של עמוד גמרא ביום. "הרי אין לעולם קיום אלא בשביל התורה ולומדיה" אמר הרבי ובתוך הדברים ציין כי "אנו נמצאים כעת לפני חנוכה ואנו רואים שהגזירה העיקרית שהיה בחנוכה זה היה להשכיחם תורתך והנה האברכים למדו במסירות נפש גם בימים קשים אלו".

לאחר מכן האדמו"ר נשא דברים חריפים ותקף את הנהגת המדינה: "אין דאגתם כלל לגוף האדם כי אם לנפש. במדויק כמו היוונים הם קבעו תקנתם להחמיר על בתי הכנסיות ובתי המדרשות יותר מכלל בתי המסיבות שלהם ושאר צרכי עוה"ז. הם אינם נותנים להתפלל וללמוד והכל מתוך תקיפות נוראה של קלגסים".

"כל המשאבים האלה הוא לציין דבר אחד" הבהיר הרבי, "כמו שהיה בימים ההם עם היוונים. "כתבו לכם על קרן השור שאין לכם חלק באלוקי ישראל" היוונים רצו שהיהודים יכפרו באמונה היהודית. ע"י ה'קרן' וכן הציונים נטלו את ניסיון חולי הקורונה ומשתמשים בזה להמריד את כלל ישראל כנגד אלוקי ישראל ע"י להשכיחם תורתך רח"ל להשכיח מליבנו, מתיקות ועריבות התורה מהו, לימוד בחברותא בתענוג רוחני עילאי מהו, תפילה במניין מתוך כוונות הלב מהו, ועוד כהנה וכהנה. כמובן שצריכים לשמור על כללים נוקשים של זהירות של נקיות הגוף ודיני הרחקה בדברי הגשמים בכדי לעשות את מירב ההשתדלות שלא להדבק או להדביק ח"ו אחרים בחולי, כי הכול בידי שמיים חוץ מציינים ופחים".

"אבל לסגור בתי כנסת ובתי מדרש זה הפתרון למיגור המגיפה?" זעק הרבי, "הרי תורה מגנא ומצלא וכמו שאז החשמונאים עמדו כחומה בצורה גם היום צריכים לעמוד חזק שח"ו לא נהיה כמתיוונים".

עוד הוסיף האדמו"ר ואמר "ברוך ה' אצלנו בקהילה למדו וסיימו את המסכת הזו במסירות נפש על אף כל ההגבלות הרשעים ולא די בלימוד אלא בחברותות ובבתי כנסת וע"ז השמחה יותר גדולה כעת בסיום מסכת והאדמו"ר סיים ואמר שבזכות לימוד התורה ועמידה על המשמר היהדות נזכה לתשובה שלימה וגאולה השלימה שנזכה בזמן הזה לעל ידי כוהניך הקדושים שידליקו כבר את המנורה בבית המקדש אמן". 

צפו בגלריה מהשמחה 

ביאלא בני ברק קורונה יוונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד