כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"תחילתו של גל שלישי"

נתניהו בתום הדיון: לא אהסס להחזיר הגבלות

"לא אהסס להחזיר חלק מהמגבלות", כך אומר הערב בקולו ראש הממשלה נתניהו, בתום דיון ממושך בקבינט הקורונה שהסתיים ללא ההחלטות כשההכרעה נקבעה למחר ומודה כי "התחלואה שנמצאת בתחילתו של גל שלישי" • צפו בדבריו

נתניהו בתום הדיון: לא אהסס להחזיר הגבלות
ראה"מ בנימין נתניהו צילום: לע"מ

העלייה בתחלואה מעסיקה בימים אלה את מערכת הבריאות ואת ראש הממשלה בנימין נתניהו, שכינס היום (ראשון) את קבינט הקורונה, בסופו לא הגיעו השרים להסכמה והוחלט לשוב ולהתכנס מחר, כדי לגבש החלטות לקראת חג החנוכה.

נתניהו אמר בתום הדיון בקבינט: "החיסונים בדרך, אני עובד על זה מסביב לשעון. אבל עד שהם יגיעו, וגם אחרי שהם יגיעו, אנחנו חייבים להוריד את התחלואה שנמצאת בתחילתו של גל שלישי. אנחנו יכולים להוריד אותה, הוכחנו את זה. הורדנו את התחלואה ואת התמותה ברמה כמעט הכי נמוכה מבין מדינות אירופה. עשינו את זה כי לא היססנו לקבל את ההחלטות הנכונות בזמן".

לדבריו: "גם עכשיו אני לא אהסס להחזיר חלק מהמגבלות, וככל שנקדים להחזיר אותן - זמן המגבלות יהיה יותר קצר. יש כאן אור בקצה המגפה, אנחנו צריכים לעבוד ביחד, גם להביא את החיסונים, גם להטיל את המגבלות כדי שנוריד את התחלואה, ואנחנו יוצאים מזה".

בתוך כך, שר הבריאות יולי אדלשטיין אמר בשיחות סגורות שצוטטו ב'חדשות 13': "אסור ששיקולים פוליטיים ינהלו את המשבר. אם לא נעצור בימים הקרובים את העליה, סגר שלישי יהיה עובדה ולא המלצה".

קורונה ראש הממשלה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד