י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
אחרי 70 שנה

איקאה פרסמה הודעה ואכזבה מיליוני לקוחות

אחד הנכסים הגדולים שיש לחברת העולמית לרהיטים 'איקאה' הוא הקטלוג שמופץ מדי תקופה במיליוני עותקים ברחבי העולם. היום מודיעה החברה בהפתעה כי הקטלוג שהופץ בחודש ספטמבר הוא האחרון 

איקאה פרסמה הודעה ואכזבה מיליוני לקוחות
סניף איקאה בנתניה צילום: Yossi Aloni/Flash90

ענקית הריהוט והעיצוב לבית, חברת איקאה העולמית הודיעה היום (שני), כי הקטלוג שהופץ בחודש ספטמבר האחרון יהיה הקטלוג האחרון שתוציא החברה, הן בגרסה המודפסת והן באלקטרונית.

הקטלוג של החברה נחשב לספר המודפס ביותר בעולם. בשנת 2018 לבדה הודפס הקטלוג ב-250 מיליון עותקים, פי שניים וחצי מכמות ספרי התנ"ך שהודפסה באותה השנה בכל רחבי העולם.

"במהלך השנים איקאה הפכה לדיגיטלית ונגישה יותר, תוך שהיא מאמצת דרכים חדשות ליצירת קשר עם אנשים רבים יותר", נמסר מאיקאה. "התנהגות הלקוחות וצריכת המדיה השתנו, והפופולריות של הקטלוג פחתה. בהתאם, קיבלה איקאה העולמית את ההחלטה לסיים בכבוד את המורשת של קטלוג איקאה ולהביט לעתיד בהתרגשות. בשנים האחרונות בחנה איקאה פורמטים חדשים להפצת תוכן הקטלוג. בשנים אלה נאספו ידע ותובנות, כך שאיקאה תמשיך לעזור לאנשים לתכנן את צרכיהם וחלומותיהם בבית, בעזרת כלים מרגשים, קיימים וחדשים".

קונרד גרוס, מנכ"ל Inter IKEA Systems B.V אמר כי "אנחנו לא מתחילים מאפס. שינינו היבטים רבים באינטראקציה עם הלקוחות שלנו, ואנחנו ממשיכים לעמול כדי למצוא דרכים חדשות להעצים את הידע, המוצרים והפתרונות הייחודיים של IKEA לבית, בדרכים, ערוצים ופורמטים חדשים".

עם זאת, ישנה הפתעת ניחומים קטנה למעריצים. לכבוד חגיגות ה-70 השיקה החברה אתר ובו כל הקטלוגים שיצאו משנת 1951 ועד ספטמבר האחרון.

איקאה קטלוג איקאה לחרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד