ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
"קשקוש של לוזרים"

לפיד למחנה השמאל: "רק יש עתיד תנצח; להתאחד או להתאבד"

יו"ר יש עתיד מריח בחירות ובפתח ישיבת הסיעה השבועית פנה אל חבריו לגוש וביקש מהם להתאחד מאחוריו כי רק כל לדבריו ניתן לנצח את נתניהו | "זה מה שצריך לעשות עכשיו המחנה שלנו: להפסיק לבלבל לעצמו את המוח, להתאחד מאחורי יש עתיד, ללכת לנצח"

לפיד למחנה השמאל: "רק יש עתיד תנצח; להתאחד או להתאבד"
יאיר לפיד צילום: Oren Ben Hakoon/POOL

ביש עתיד כבר רואים את פיזור הכנסת כעובדה מוגמרת ומתחילים בקמפיין הבחירות. את ישיבת הסיעה השבועית ניצל חה"כ יאיר לפיד וקרא לחברי מחנה המרכז-שמאל להתחבר לסיעה בראשותו, אחרת לטענתו, בנימין נתניהו ינצח פעם נוספת.

"אני פונה מפה לכל מחנה המרכז. תסתכלו רגע על הימין. יש מה ללמוד ממנו. ברגע שמריחים בחירות הימין אומר דבר אחד: אני רוצה לנצח. שם הכל בצד. לא מתבכיין, לא מתלונן, הולך לנצח" פתח לפיד בקריאתו ואמר כי "זה מה שצריך לעשות עכשיו המחנה שלנו: להפסיק לבלבל לעצמו את המוח, להתאחד מאחורי יש עתיד, ללכת לנצח. אני שמעתי את כל הטענות על תקרת הזכוכית. מדובר בקשקוש של לוזרים".

המתקפה המעליבה של 'כחול לבן' נגד יאיר לפיד

לפיד העריך כי במקרה של איחוד השורות, השמאל-מרכז ישברו את תקרת הזכוכית: "זו משימה גדולה. יכולים לבצע אותה רק אנשים שמחויבים לה בכל ליבם. אנחנו כבר הוכחנו שאנחנו האנשים האלה. מי שמאמין שזו המשימה, שיבוא אתנו. ב-2009 היו לליכוד בראשות נתניהו 12 מנדטים. הרבה פחות ממה שיש עכשיו ליש עתיד. מה עשה הימין? התאחד מאחוריו. בכל הכוח. כי רק ככה מנצחים".

לפיד הבהיר כי "יש עתיד היא הצ'אנס היחיד לנצח את נתניהו. אני אומר מפה לכל מי שרוצה שינוי ותקווה - תבחרו: אתם רוצים להתאחד או רוצים להתאבד?". יו"ר האופוזיציה פנה לגנץ ולשאר המצטרפים החדשים, "לא תמציאו עכשיו מפלגה עם עוצמה כמו שלנו, עם שטח כמו שלנו. לא תמצאו מפלגה שעמדה כמונו בכל המבחנים ובכל הלחצים", כשהוא מצהיר: "אתם רוצים לנצח – תצטרכו להתאחד מאחורינו".

"אנחנו הולכים לבחירות. בחירות זה עסק קשוח. לא תתאחדו מאחורינו, נתניהו ינצח והמדינה תתפרק", התריע, "אני שומע את כל הדיבורים על "לשים בצד את האגו." אני מודיע מפה: אנחנו סיימנו לשים בצד את האגו. שאחרים ישימו הפעם בצד את האגו. למפלגה הזו יש אגו. לטענתו, "אנחנו הכי מתאימים להוביל את המדינה בעת הזו. יש עתיד הרוויחה את האגו שלה בזכות היושר והערכים שלה".

לפיד הפתיע כשאמר, "אנחנו היחידים שיכולים לאחד את החברה הישראלית מול המשבר", לדבריו, "כולל החרדים, כולל הערבים, כולל כולם. בעיקר, אנחנו היחידים שיש להם סיכוי לנצח". יו"ר יש עתיד סיים במסר: "אני אומר מפה לכל המחנה, לכל הגוש: תבחרו מה אתם רוצים – להתלונן או לנצח. אם אתם רוצים לנצח, רק יש עתיד יכולה".

יאיר לפיד יש עתיד בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד