י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ליד מעונו של ביבי

קרוב למיליארד ש"ח: הבית היקר בישראל מועמד למכירה

האוליגרך היהודי-רוסי ואלרי קוגן מעמיד את ביתו שבקיסריה למכירה במחיר בלתי נתפס של 845.2 מיליון שקל. ביתו של ואלרי קוגן שוכן בסמיכות לביתו של ראש הממשלה נתניהו בקיסריה

קרוב למיליארד ש"ח: הבית היקר בישראל מועמד למכירה
pixabay

טירת הענק של האוליגרך היהודי-רוסי ואלרי קוגן מועמדת למכירה במחיר אסטרונומי של 845.2 מיליון שקל. האחוזה הענקית נמצאת בקיסריה, לא רחוק ממעונו של ראש הממשלה, ושטחה הוא 11 דונם מתוכם 5,000 מ"ר בנוי.

קוגן רכש את השטח בו עומדת האחוזה ב-2008. על השטח שבו היא נמצאת ניצבו חמישה בתים שקוגן הרס, ובמקומם הקים את האחוזה ששטחה הבנוי הוא 5,000 מ"ר. בניית האחוזה הנחשבת לאחוזה המפוארת ביותר בישראל נמשכה שלוש שנים.

המודעה המפרסמת על מכירתו של הבית הענק מספרת כי "כשתיכנסו לארמון העצום הזה, תגיעו לאולם כניסה מפואר בגודל 230 מ"ר המקושט בשנדלירים מקריסטל ועמודי שיש". בנוסף, כך מסרת המודעה, "עיצוב הפנים כולל שיש טבעי ופסיפס אוניקס".

באחוזה הענקית יש ארבעה חדרי שינה, חמשה חדרי רחצה ושני חדרי רחצה חלקיים. בנוסף תמצאו בה חדר יינות, חדר ביליארד, אולם קולנוע ביתי, מערכת חסכון באנרגיה הידידותית לסביבה, אבטחה מלאה ופרטיות. החלק החיצוני כולל מדשאות, שתי מזרקות עם פסלים רומאיים ובריכה חיצונית נרחבת עם מערכת סטריאו מובנית ומסך טלוויזיה גדול. קומת הקרקע כוללת סלון בגודל 200 מ"ר וכן חדר אוכל רשמי, אזור אוכל קטן יותר, מטבח מצויד וספריה.

קיסריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד