י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
במשרד הבריאות נערכים

ביה"ח שיבא יחל לחסן את העובדים נגד קורונה

בבית החולים תל השומר מתכוננים בשבועות הקרובים להתחיל ולחסן את כל הצוותים הרפואיים. העובדים השיבו על סדרת שאלות ולפיהן יקבע מי יקבל קדימות לחיסון

ביה"ח שיבא יחל לחסן את העובדים נגד קורונה
מחלקת קורונה בשיבא צילום: Yossi Zeliger/Flash90

בית החולים שיבא בתל השומר הודיע היום (שני) לעובדים, כי בשבועות הקרובים יחל מבצע חיסונים לצוותי הרפואה בבית החולים. העובדים התבקשו להשיב מה מידת נכונותם לקבל את החיסון ולאיזה סקטור מקצועי בבית החולים הם משתייכים, ולפיו הם יקבלו קדימות בחיסון כשעובדי מחלקות הקורונה יקבלו אותו ראשונים.

במשרד הבריאות מתכוננים להתחיל במבצע בזק של חיסונים שיימשך 42 ימים, ובמסגרתו יחוסנו מיליון איש - שני מנות חיסון לכל אחד, בסך הכל מדובר שני מיליון מנות שמקווים במשרד לקלוט בימים הקרובים.

מוקדם יותר היום פורסם כי תחת מעטה חשאיות במוצאי שבת האחרון התקיימה ישיבה מיוחדת של ראשי מערכת הבריאות עם נציגי חברת פייזר בארץ, כולל גם נציגות מדעית של החברה, ישיבה שעסקה בהכנות לקראת קליטת החיסון כאן בארץ. הנוכחים בפגישה התבקשו לשמור על חיסיון הנושאים והנתונים שהוצגו בישיבה המיוחדת, כמו גם דבר הישיבה עצמה.

על פי 'חדשות כאן 11' החושפים את דבר הישיבה הסודית, הנוכחים קיבלו סקירה מקיפה על תוצאות הניסויים שערכה החברה לתרופה, כמו גם נתונים מדויקים נוספים שהוצגו למומחי משרד הבריאות ובהם מומחים למחלות זיהומיות ומומחים לאפידמיולוגיה.

קורונה חיסון לקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד