י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
פונתה עם פגיעת ראש

אשדוד: חרדית בת 7 נדרסה על ידי אופניים

חובשים ופארמדיקים של מגן דוד אדום ואיחוד הצלה העניקו טיפול רפואי לבת 7 שנפגעה על ידי רוכב אופניים ברחוב רבי ינאי בעיר אשדוד. היא פונתה לבית החולים אסותא עם פגיעת ראש

אשדוד: חרדית בת 7 נדרסה על ידי אופניים
זירת התאונה באשדוד צילום: איחוד הצלה

בת שבע נפגעה באורח בינוני לאחר שנפגעה על ידי רוכב אופניים ברחוב רבי ינאי בעיר אשדוד. חובשים ופארמדיקים של מגן דוד אדום ואיחוד הצלה העניקו לה טיפול רפואי, כשלאחריו היא פונתה לבית החולים אסותא עם פגיעת ראש.

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א אליעזר שטיסל, סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו את הילדה שוכבת על הכביש כשהיא מעורפלת הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות, היא סבלה מחבלת ראש ומיד התחלנו להעניק לה טיפול רפואי מתקדם שכלל קיבועים וחבישות ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה בינוני".

אברימי וינטרויב חובש איחוד הצלה סיפר כי "לדברי עוברי אורח היא נפגעה מאופנים חשמליים ואיבדה את הכרתה. הענקתי לה סיוע ראשוני ולאחר מכן היא פונתה למרכז הרפואי אסותא. רוכב האופניים החשמליים שפגע בה לא נזקק לקבלת טיפול רפואי".

מדוברות מד"א נמסר כי "בשעה 13:43 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על ילדה שככה"נ נפגעה מרוכב אופניים ברחוב רבי ינאי באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח אסותא ילדה בת 7 במצב בינוני עם חבלת ראש". דוברות איחוד הצלה - מחוז דרום נמסר כי "צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע לילדה כבת 7 שנפגעה מאופניים חשמליים ברחוב ינאי באשדוד".

דריסה אופניים חשמליים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד