י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
קופצים מבית לבית

תיעוד מצמרר: הפורצים נכנסים לבית המסעדן בת"א

חוליית פורצים נכנסה בשעת ערב לביתו של מסעדן ידוע בתל אביב, תקפו את בני המשפחה עם גז מדמיע ונמלטו עם כספת • הבריחה, ניסיון ההסתתרות והתפיסה; צפו בכתבתו של עמרי מניב במהדורה המרכזית של חדשות 13

תיעוד מצמרר: הפורצים נכנסים לבית המסעדן בת"א
הפורצים בתל אביב צילום: צילום מסך

אירוע חריג התנהל במוצאי השבת האחרונה בתל אביב: מרדף משטרתי התנהל בליווי מסוק אחר חשודים בפריצה לווילה בשכונת אפקה. על פי החשד, בסביבות השעה 20:00 הערב נכנסו שלושה פורצים לביתו של הבעלים של מסעדת "גרקו" ברמת אביב שהיה ריק באותו הזמן. הם החלו להעמיס על הרכב כספת שנמצאה במקום ולקראת סיום הופתעו לגלות שבעל הבית חזר הביתה יחד עם בנו.

שני החשודים ריססו את בעל הבית בגז פלפל ולאחר מכן נמלטו עם הכספת שמצאו שם. בעל הבית ההמום התקשר למשטרה שהחלה בסריקות מהירות שבהן הכספת נמצאה בנתיב הבריחה של הפורצים מבלי שהם פתחו אותה. הכספת הוחזרה על כל תכולתה לבעליה ומצוד משטרתי בליווי מסוק משטרתי התנהל אחר החשודים.

מי שאיתר אותם לבסוף היה בחור צעיר, שכן של הנשדד, שהפורצים ניסו לברוח דרך הבית שלו. בתיעוד שהביא אמש עומרי מניב במהדורה המרכזית של חדשות 13 ניתן לראות את השניים מטפסים על החומה בבית השכנים במשטרה למצוא מסתור ובורחים משם כאשר הם קולטים שהבחינו בהם.

הפורצים אותרו לבסוף על ידי בנה של בעלת הבית שיצא לסריקות יחד עם חברים. הכספת כאמור, הוחזרה לבעליה.

תל אביב פריצה פריצה לבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד