י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
האזרח מס' 1

נשיא המדינה הודיע: מוכן להיות הראשון שמתחסן

גם למשכן נשיא המדינה הגיעו הבשורות על הגעתו הצפויה של המשלוח הראשון של החיסונים לנגיף הקורונה. נשיא המדינה ראובן ריבלין כתב בתגובה "אני מוכן, כמובן"

נשיא המדינה הודיע: מוכן להיות הראשון שמתחסן
נשיא המדינה ראובן ריבלין צילום: מארק נוימן, לע"מ

גם למשכן נשיא המדינה בירושלים הבירה, הגיעו הבשורות על הגעתו הצפויה של המשלוח הראשון של החיסונים לנגיף הקורונה של חברת פייזר בימים הקרובים. נשיא המדינה ראובן ריבלין אמר בהתרגשות כי הוא מוכן להיות הראשון שמתחסן.

"שמחתי לשמוע שמנות החיסונים הראשונות צפויות להגיע בימים הקרובים לישראל, אני מוכן, כמובן!" כתב הנשיא ריבלין בציוץ בחשבון הטוויטר שלו.

כזכור, מוקדם יותר הערב (שני) דווח כי שעות ספורות לאחר שרמז ראש הממשלה בנימין נתניהו כי "החיסונים בדרך. אנחנו עובדים על זה יומם ולילה, אנחנו רואים את האור בקצה המנהרה", ואכן כדברי נתניהו החיסונים יגיעו לארץ בימים הקרובים.

על פי הדיווח המשלוח הראשון של החיסונים לנגיף הקורונה יגיע ארצה עם חברת התעופה 'יונייטד איירלינס', שהקימה מערך וצוותים מותאמים להפצה של חיסוני קורונה בכל רחבי העולם, כמו גם לישראל. "התחייבנו בפני השותפים שלנו מתחום הרפואה ובפני הלקוחות שלנו שנהיה מוכנים להעביר בבטחה וביעילות את כל צרכיהם בנוגע להפצת החיסון" אמרו ביונייטד.

עוד דווח ב'גלובס', כי בנמל התעופה בן גוריון כבר נערכים לנחיתת המטוס ועליו החיסונים, כאשר על פי ההערכות יתקיים במקום טקס ממלכתי מיוחד. ובמקביל לטקס יחלו מיד בחברת טבע לטפל בקליטת החיסונים אחסונם והפצתם.

ב'כאן 11' דווח כי המשלוח יכלול 110,000 מנות חיסון לקורונה של חברת 'פייזר'. במטוסים, שיגיעו משיקגו, יותקנו פלטות קרח מיוחדות המייצרות טמפרטורה של מינוס 70 מעלות.

חיסון לקורונה רובי ריבלין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד