י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
יד קשה נגד המזלזלים

הפר בידוד ל-8 שניות ונקנס באלפים

בטייוואן הצליחו לשמר משמעותית את החיים התקינים בצל הקורונה, כאשר רק 716 חולים אובחנו בה במשך השנה האחרונה ורק שבעה מתו מהנגיף. בתוך כך, מדווח על מהגר שהפר בידוד למשך זמן פעוט ונקנס בסכום גבוה במיוחד

הפר בידוד ל-8 שניות ונקנס באלפים
אילוסטרציה צילום: unsplash

הרשויות בטייוואן הטילו קנס של 3,500 דולר על אדם שהפר את הוראות הבידוד למשך שמונה שניות בלבד.

האיש, מהגר מהפיליפינים, היה בבידוד בבית מלון בעיר קאוסיונג, הוא יצא לזמן קצר מאד מחדרו למסדרון, כך מסר משרד הבריאות במדינה.

האיש נתפס במצלמות טלוויזיה במעגל סגור על ידי צוות המלון, אשר יצר קשר עם משרד הבריאות, המחלקה קנסה אותו במאה אלף דולר טייוואני, סכום השווה ל-3,500 דולר אמריקני בערך, כך דווח ה-CNN.

על פי הכללים הנוקשים בטייוואן, המחויבים בבידוד אינם מורשים לצאת מחדריהם אף לא לזמן מועט, "אנשים בבידוד לא צריכים לחשוב שהם לא ייקנסו על עזיבתם את חדר המלון שלהם", כך נמסר מטעם משרד הבריאות המקומי.

56 מלונות בידוד קיימים בקאוסיונג סיטי, הכוללים יחד כ-3,000 חדרים בסך הכל. טייוואן זכתה לשבחים רבים על גישתה לקורונה, היא מעולם לא נאלצה לחוקק חוק לסגר קפדני, ולא נקטה בהגבלות דרסטיות כמו סין השכנה.

הרשויות בטייוואן החלו לבדוק נוסעים בטיסות ישירות מסין שם זוהה הנגיף לראשונה, ב-31 בדצמבר 2019 - עוד כאשר הנגיף היה בעיקר נושא לשמועות ולדיווח מוגבל. הממשלה השקיעה גם בבדיקות המוניות ובמעקב מהיר ויעיל.

טייוואן המונה 23 מיליון תושבים, דיווחה עד כה רק על 716 חולי קורונה ושבעה מקרי מוות מנגיף. כך עולה מנתונים שפרסמה אוניברסיטת ג'ונס הופקינס מארה"ב.

קורונה טייואן בידוד ביתי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד