י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
'פורסט הילס'

חברת הנדל"ן משווקת את המרכז היהודי ב-50 מיליון דולר

לאור העובדה שהקהילה היהודית בפורסט הילס גדלה והבניין רחב הידיים שמשמש את הקהילה, צר מלהכיל, בימים אלה הוא מוצע למכירה בסכום עתק העומד על 50 מיליון שקלים

חברת הנדל"ן משווקת את המרכז היהודי ב-50 מיליון דולר
המרכז היהודי פורסט הילס צילום: B6 Real Estate Advisors

המרכז היהודי ב'פורסט הילס' שבשדרות קווינס בניו יורק, מוצע בשוק הנדל"ן למכירה במחיר של 50,000,000$ - חמישים מיליון דולרים.

חברת B6 יועצי נדל"ן, תיווך מכירת השקעות וייעוץ הון, מחפשים רוכש שישלם 50 מיליון דולר תמורת הבניין הגדול. בהצהרה לתקשורת המקומית אמר נציג המרכז, כי הם עוסקים כבר שנים רבות בפרויקט בנייה חדש בשביל המרכז היהודי למשך 70 השנים הבאות, בדיוק כמו שקודמיהם סיפקו להם את הבניין הנוכחי. בשנת 1950, "זה כבר ישן וכבר אינו משרת את צרכיה של הקהילה הנוכחית שלה בשנת 2020".

"תהליך זה היה בראש הרשימה של חבר הנאמנים שלנו, ושל ועדת הבנייה", אמר הנציג והוסיף כי "מכירת הנכס תאפשר לנו לבנות מקום שימשיך לקיים את המסורת של קהילת פורסט הילס".

המרכז היהודי בפורסט הילס בקווינס משמש קהילה שמרנית מסורתית המונה יותר מ-600 משפחות. במקום ישנם מנייני תפילה יומיים, פעוטונים, כיתות למידה לחינוך יהודי, תכניות נוער ותוכניות מיוחדות. הנכס מקיף את כל חזית הגוש בצד המזרחי של כביש 69 בין שדרות קווינס לרחוב אוסטין.

מרכז יהודי קווינס נדל"ן בארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד