י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
יחד עם דגל ישראל

צפו: שלט הצדעה למוסד הישראלי בלב טהרן

חי על הקצה: כנראה שיש מי באיראן ששמח מחיסולו של 'אבי אבות הגרעין' לפני כשבוע | אלמוני תלה שלט הצדעה על גשר באיראן באחת משעות הערב העמוסות ולצידו דגל ישראל | צפו

צפו: שלט הצדעה למוסד הישראלי בלב טהרן
הדגל בלב טהרן צילום: מתוך הסרטון

אדם מסתורי, שזהותו לא פורסמה עדיין, החליט להצדיע למוסד הישראלי ככל הנראה בעקבות חיסולו של אבי תכנית הגרעין האיראנית, ותלה שלט תמיכה יחד עם דגל ישראל על גשר מרכזי בלב טהרן בירת איראן.

בתיעוד נראה הדגל תלוי מעל שלט התמיכה, שאותו תלה אותו אדם מסתורי על שלט פרסומת לחברת משקאות איראנית. התיעוד עצמו היה בשעה עמוסה למדי כשמאות מכוניות עברו באותה העת מתחת למיצג.

נזכיר, כי סגן מפקד משמרות המהפכה עלי פדווי אמר אמש כי החיסול נעשה על ידי מערכת בינה מלאכותית. לדבריו, "במקום נשתלה מצלמה מתקדמת שנעשה בה שימוש לזיהוי הפנים של פחריזאדה".

פדווי ציין כי "הכדורים פגעו במדען וחיסלו אותו, וכל זאת בוצע באמצעות כלי נשק שנשלט מרחוק". הוא ציין כי חרף העובדה שאשתו הייתה במרחק של 25 סנטימטרים ממנו "היא לא נפגעה כלל". הוא טען כי יחד עם המדען היו 11 שומרי ראש ברגע התקיפה.

לדבריו, כל מטרת הפיצוץ במכונית הניסאן הייתה רק על מנת ליצור "חור במערך האבטחה" של המדען והחיסול עצמו נעשה על ידי רובוט שפעל על זיהוי לוויני ולא על ידי פעילים אנושיים. עם זאת, רבים טוענים כי איראן מסבירה זאת כך רק בכדי להסתיר את כישלונה באיתור ותפיסת המחסלים.

איראן חיסול חיסול באיראן דגל ישראל המוסד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד