י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מכעיס • מדינת היהודים?

שיבא מציג: סממנים נוצריים אין, חנוכה אאוט

בני משפחותיהם של מאושפזים במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים שיבא – תל השומר, שפשפו עיניהם בתדהמה לנוכח הסממנים הנוצריים שהוצבו במחלקה, תוך פגיעה ברשות המאושפזים ובני משפחותיהם | אחד ההורים ל'בחדרי חרדים': לרגע הרגשתי בבית חולים בפריז או גרמניה, ולא ב'מדינת ישראל' ביתו של העם היהודי

שיבא מציג: סממנים נוצריים אין, חנוכה אאוט
בית החולים שיבא צילום: אתר שיבא

המרכז הרפואי הממשלתי הגדול בישראל שיבא – תל השומר מציג: סממנים נוצריים אין, חג החנוכה אאוט. עם הצבת עץ אשוח המסמל את חגי הנצרות בטיפול הנמרץ לילדים במרכז הרפואי. כשבמקום אין זכר לחג החנוכה הקרב ובא. וכל זה במימון משלם המיסים הישראלי, במדינת היהודים.

משפחות הילדים המאושפזים במחלקה זועמים על הפגיעה ברגשותיהם. הבוקר (שלישי) אמר אחד ההורים שיקירו מאושפז במחלקת הטיפול נמרץ שפנה ל'בחדרי חרדים', "אני מנסה לומר תהילים בזמן שהותי ליד אחד החולים על מנת להתפלל עבור יקירינו המאושפזים במקום, ובכל פעם שאני מרים את העיניים אני נתקל בסממנים הנוצריים, זה פוגע ברגשותינו".

סממנים נוצריים שהוצבו בשיבא

עוד הוסיף ותקף את בית החולים "מילא אם הייתי נאלץ לשהות בבית חולים בניכר בפריז או גרמניה, זכותם של בני המקום לחגוג את חגאותיהם, אבל במדינת היהודים שיוצב אזכור לחג נוצרי, עוד יותר מקוממת היא העובדה שבמקום אין ולו אזכור קל שבקלים לחג החנוכה הקרב ובא, והוא אף קודם בתאריך לחגאות הנוצרים, נניח ובית החולים היה אומר כי הוא מכבד גם את חגאותיהם של המיעוטים בארץ, היה ניתן להבין זאת איכשהו, אך העובדה כי במקום אין כאמור אזכור לחג החנוכה מעידה על יחס מזלזל ועמוק ליהדות במדינת היהודים, ובמימון ממשלתי".

עוד טענו משפחותיהם של המאושפזים במקום, כי הדבר מהווה פגיעה ברגשותיהם, לאי נעימות ולעגמת נפש, דווקא בבית חולים המתגאה תדיר בפני גדולי ישראל כי הוא עושה מאמצים למען כולם כולל המגזר החרדי ושומר המסורת, כאשר חלקם נחשפים בפעם הראשונה בחייהם לסממנים נוצריים אלו.

פנינו לדוברות בית החולים שיבא לקבלת תגובה, לכשתתקבל נפרסם אותה.

שיבא תל השומר נצרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד