ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"תופעה מחרידה"

עומר אדם הצטלם עם עוף בדובאי וגרם לסערה

מה לא בסדר עם תמונותיהם של הזמרים הישראלים עומר אדם ואביב גפן כשהם מחזיקים בידם עוף דורס מסוג בז, באיחוד האמירויות? • "אל תתנו יד לתופעה המחרידה"

עומר אדם הצטלם עם עוף בדובאי וגרם לסערה
עומר אדם בדובאי צילום: מתוך האינסטגרם

החברה להגנת הטבע, פנתה היום (שלישי) למנהלים של הזמרים הישראליים עומר אדם ואביב גפן וביקשה מהם להוריד את התמונות אותן הם העלו לרשתות החברתיות ובהן הם נראים מחזיקים בעוף בז דורס.

הרשות הפנתה את תשומת ליבם של המנהלים לכך שמדובר בעוף דורס בסכנת הכחדה עולמית חמורה, בגלל ציד ושתופעת הבזיירות, גורמת סבל נוראי לבזים ואין לה קיום יותר, בשנת 2020.

"בזים שניצודים בטבע, מוברחים ומאולפים ל - "תחביב", שנקרא בזיירות. הבזים האלו עוברים תהליך אילוף, שגורם סבל נוראי לבז והבזיירות הביאה את מרבית מיני הבזים הגדולים, בעולם לסכנת הכחדה", כתב לשניים דן אלון, מנהל מרכז הצפרות של החברה להגנת הטבע.

עוד נכתב כי "יכול להיות שלא ידעת את כל זה, לפני שהתמונה הזו צולמה, הועלתה לרשת וקיבלה חשיפה גדולה. כארגון שמירת הטבע הגדול בישראל, חשוב לנו להצביע על תופעות אסורות, שאינן יכולות להתקיים בשנת 2020. אנחנו בטוחים שלא התכוונת לקדם את ה"תעשייה" המחרידה הזו, שעשית זאת מבלי שהמידע שהבאנו כאן, היה ידוע לך ומקווים שאתה, והמבקרים הבאים אחריך בדובאי, לא יביעו תמיכה בבזיירות באיחוד האמירויות".

דובאי עומר אדם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד