י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
יותקנו פלטות קרח

מוקדם מהצפוי: החיסונים של פייזר ינחתו מחר

בשעות הקרובות ייערך סיור מקדים בנמל התעופה בן גוריון, לקראת הגעתו, מוקדם מהצפוי, של משלוח החיסונים הראשון של חברת פייזר שינחת כבר מחר כאן בארץ במטוס של חברת DHL

מוקדם מהצפוי: החיסונים של פייזר ינחתו מחר
מטוס לאחר מקורקע. אילוסטרציה צילום: unsplash

בשורות טובות: בעוד אתמול דווח כי החיסונים יגיעו לקראת סוף השבוע, היום (שלישי) דווח בחדשות 12, כי החיסונים לנגיף הקורונה, צפויים לנחות בארץ כבר מחר.

על פי הדיווח את המשלוח הראשון של החיסונים של חברת פייזר יביא מטוס של חברת השילוח DHL. בתוך כך בשעות הקרובות ייערך סיור מקדים בנתב"ג לבחון את המוכנות וההיערכות של הגורמים במקום להגעתם הצפויה של החיסונים.

עוד דווח, כי בנמל התעופה בן גוריון כבר נערכים לנחיתת המטוס ועליו החיסונים, כאשר על פי ההערכות יתקיים במקום טקס מיוחד בהשתתפותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. ובמקביל לטקס יחלו מיד בחברת טבע לטפל בקליטת החיסונים אחסונם והפצתם.

כזכור, אתמול, שעות ספורות לאחר שרמז ראש הממשלה בנימין נתניהו כי "החיסונים בדרך. אנחנו עובדים על זה יומם ולילה, אנחנו רואים את האור בקצה המנהרה", דווח ב'גלובס' כי אכן כדברי נתניהו החיסונים יגיעו לארץ עוד השבוע.

ב'כאן 11' דווח כי המשלוח יכלול 110,000 מנות חיסון לקורונה של חברת 'פייזר'. במטוסים, שיגיעו משיקגו, יותקנו פלטות קרח מיוחדות המייצרות טמפרטורה של מינוס 70 מעלות.

נזכיר כי בשבוע שעבר ביקר ראש הממשלה בנימין נתניהו במרכז הלוגיסטי של חברת 'טבע', שזכתה בהסכם ההפצה של החיסונים, יחד עם שר הבריאות יולי אדלשטיין, והתרשם מההיערכות החברה והיכולות שלה, "אנחנו ערוכים לקלוט את החיסונים, מיליוני חיסונים, ולהקפיא אותם" סיפר נתניהו בישיבת הממשלה הקודמת.

כזכור, אתמול דווח כי הרשויות כאן בישראל בחרו לחתום הסכם הפצה עם חברת 'טבע ישראל - סל"א', לאור ניסיונם הגדול באחסון וייצור תרופות ושינוען. עם חתימת הסכם ההפצה, סיפר מנכ"ל טבע ישראל - סל"א יוסי אופק ל'גלובס' איך תתבצע קליטת החיסונים בארץ ואיך הם יופצו לכל רחבי המדינה.

בפתח דבריו אמר אופק כי "טבע ישראל - סל"א ערוכה להתחיל בהפצת חיסוני הקורונה של החברות פייזר ומודרנה תוך מספר שבועות. אנחנו מחכים לאור הירוק, ולאפשרות שתוך כמה שבועות ינחתו כאן מיליוני חיסונים". עוד הוסיף אופק "נראה כי ישראל תהיה המקום הראשון, אחרי ארה"ב, שיקבל חיסונים עבור חלק גדול מן האוכלוסייה. אפילו לפני בריטניה".

חיסון לקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד