כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
בעקבות הריאיון הסוער

אייל ברקוביץ' ניצח את הח"כ הערבי שישלם הוצאות

ניצחון למגיש ושחקן הכדורגל בעבר שכינה את הח"כ תומך טרור: נדחתה התביעה של ח"כ לשעבר עיסאווי פריג' נגד אייל ברקוביץ • פריג' ישלם לברקוביץ הוצאות משפט

אייל ברקוביץ' ניצח את הח"כ הערבי שישלם הוצאות
אייל ברקוביץ' צילום: צילום מסך

ניצחון לאייל ברקוביץ: היום (שלישי) פורסם פסק הדין בתביעה של ח"כ לשעבר עיסאווי פריג' נגד אייל ברקוביץ על סך 100,000 ש"ח בגין הוצאת לשון הרע, לטובת אייל ברקוביץ'.

במסגרת זו הוכח כי דבריו של ברקוביץ בתכנית "אופירה וברקוביץ" בחדשות 12, בגינם תבע אותו פריג', לא נאמרו כלפי פריג' ועל כן התביעה נדחתה. ובית המשפט קבע כי פריג' ישלם לברקוביץ הוצאות משפט.

את אייל ברקוביץ' ייצג עורך הדין מוטי ארד ממשרד גולדברג זליגמן ושות'.

כזכור, בסוף ינואר 2018 התראיין פריג' יחד עם ח"כ לשעבר זוהיר בהלול בתכנית "אופירה וברקוביץ". במהלך הריאיון התבטא ברקוביץ נגד חנין זועבי ואחמד טיבי וציין שהשניים משתפים פעולה עם ארגוני טרור.

במאי 2018 פריג' הגיע לאירוח נוסף בתכנית. במהלך הקלטת הריאיון, פריג' וברקוביץ ניהלו עימות מילולי חריף, ועל כן הוחלט להימנע משידור הריאיון.

פריג' הוזמן לחזור ולהתארח בתכנית לאחר שבוע. תכנית זו שודרה בסוף מאי ובה ניהלו השניים ויכוח ער אך מתורבת. הריאיון הסתיים בלחיצת יד.

בחודש אוגוסט 2018, נאמרו על ידי ברקוביץ הדברים בגינם הגיש נגדו פריג' את התביעה, בה דרש פיצוי בסך של 100,000 ש"ח בגין לשון הרע. היום, כאמור נדחתה התביעה.

אופירה וברקו עיסאווי פריג'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד