י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מי נכנס לבידוד?

לאחר שחלה בקורונה ביטן מכחיש: לא נפגשתי עם נתניהו

אחרי שנודע כי חבר הכנסת דוד ביטן מהליכוד נדבק בנגיף קורונה, נפתחה סאגה סביב הצורך של ראש הממשלה נתניהו להיכנס לבידוד. ביטן מכחיש דיווחים כי הוא נועד עם ראש הממשלה בספריית הכנסת

לאחר שחלה בקורונה ביטן מכחיש: לא נפגשתי עם נתניהו
פלאש 90

קרוב ליממה לאחר שדווח כי הוא חלה בקורונה ונפגש קודם לכן עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בספריית הכנסת, ח"כ דוד ביטן מהליכוד מזים את הדיווחים.

בציוץ שהעלה ביטן לטוויטר הוא כתב כי "מספר עיתונאים פרסמו שאתמול, כמה שעות לפני שקיבלתי תשובה חיובית לקורונה, נפגשתי בספריית הכנסת עם ראש הממשלה נתניהו, זהו שקר מוחלט וכלל לא נכחתי בכנסת אתמול".

מנגד, יום לאחר ביקורו האחרון במשכן הכנסת, שהה חבר הכנסת דוד ביטן ביום חמישי האחרון באירוע בנמל התעופה בן גוריון בטקס המיוחד שנערך לרגל הגעתם ארצה של העולים מאתיופיה, עוד נכחו באירוע ראש הממשלה בנימין נתניהו, שותפו החלופי ושר הביטחון בני גנץ, יושב ראש הסוכנות היהודית בוז'י הרצוג ובכירים נוספים.

כזכור, אמש הודיע יו"ר ועדת הקליטה והעלייה של הכנסת, חבר הכנסת דוד ביטן מ'הליכוד': "בבדיקת קורונה שערכתי היום נמצאתי חיובי לנגיף הקורונה" עוד הוסיף ביטן "אני מרגיש בסדר עם תסמינים קלים בלבד". מוקדם יותר עדכן דובר הכנסת כי גם אחד מיועציו של ח"כ דוד ביטן, נמצא חיובי לנגיף קורונה. יצוין כי היועץ שהה במשכן הכנסת בפעם האחרונה ביום רביעי שעבר.

מלשכת דוברות הכנסת נמסר, כי קצין הכנסת, ניצב יוסף גריף עודכן, כי בבדיקה שעשה חבר הכנסת דוד ביטן הוא נמצא חיובי לנגיף הקורונה. עוד ציינו בדוברות הכנסת כי הפעם האחרונה בה שהה ביטן במשכן הכנסת היה ביום רביעי האחרון, כמו גם יועצו החיובי. "הכנסת ממשיכה ופועלת לעריכת בדיקה וחקירה אפידמיולוגית ביחד עם גורמי המקצוע במשרד הבריאות", מסר דובר הכנסת.

עד כה נכנסו לבידוד בעקבות ביטן, השרה עומר ינקלביץ׳, יו״ר הקואליציה מיקי זוהר, חבר הכנסת אופיר כץ וחלק מעובדי סיעת הליכוד שיישארו גם הם בבידוד בזמן שהכנסת נמצאת בשבוע דרמטי בו יצביעו על פיזורה.

 

דוד ביטן בנימין נתניהו קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד