י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
המלחמה בקורונה

ארה"ב: מעסיקים יכולים לפטר עובדים שיסרבו להתחסן

בעקבות החשש במערכת הבריאות בארה"ב מאזרחים רבים שיסרבו להתחסן לקורונה, החברות הגדולות מערכות לחייב את העובדים לקבל את החיסון. מעל 15 מיליון אמריקנים נדבקו בנגיף ויותר מ-300,000 מתו

ארה"ב: מעסיקים יכולים לפטר עובדים שיסרבו להתחסן
הרכבת התחתית בניו יורק צילום: קובי גדעון, פלאש 90

לאור התנגדות גדולה לחיסונים בקרב ארגונים שונים בארצות הברית, דבר שמעלה חשש כי רבים לא יסכימו להתחסן, על פי הדיווח מארצות הברית, ארבעה מכל עשרה אמריקנים יסרב להתחסן. הדבר יהווה איום על היכולת להגיע לחיסון עדר, לפחות שבעים אחוזים מהאוכלוסייה חייבת להתחסן כדי שהחיסון יהיה אפקטיבי.

רוג'ר דון, עורך דין מומחה בחוקי תעסוקה ממדינת טקסס, אמר לרשת החדשות CNBC: כי "לפחות שני לקוחות גדולים שאני מייצג מתכננים לחייב את עובדיהם להתחסן, חיסון העובדים יבטיח עבורם פרנסה קלה יותר אחרי חודשים של הפסדים ואי וודאות לגבי העתיד". הוא אמר כי "החוק הפדרלי בנושא ברור מאוד ועומד לצד המעסיק".

ארצות הברית נפגעה באופן קשה מנגיף הקורונה. מעל 15 מיליון אמריקנים נדבקו בנגיף ויותר מ-300,000 מתו כתוצאה מהידבקות בנגיף הקורונה.

בינתיים אצלינו נמל התעופה בן גוריון כבר נערך לנחיתת המטוס הראשון ועליו החיסונים, כאשר על פי ההערכות יתקיים במקום טקס מיוחד בהשתתפותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. ובמקביל לטקס יחלו מיד בחברת טבע לטפל בקליטת החיסונים אחסונם והפצתם.

ב'כאן 11' דווח כי המשלוח יכלול 110,000 מנות חיסון לקורונה של חברת 'פייזר'. במטוסים, שיגיעו משיקגו, יותקנו פלטות קרח מיוחדות המייצרות טמפרטורה של מינוס 70 מעלות.

חיסון לקורונה קורונה ארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד