ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
עצוב

האלמנה והיתומים זועקים לעזרה: האב נפטר מנגיף הקורונה - המשפחה קורסת

הרה''ח רבי ברוך משה פינקלשטיין ז''ל נפטר לפני כשלושה שבועות מנגיף הקורונה, המשפחה האבלה נאלצת להתמודד עם משבר כלכלי קשה מנשוא כשאין להם מאומה, כעת בלית ברירה הם פונים לעזרתכם - לעזרתנו, הם חייבים אותנו ברגעים הקשים הללו, הם חייבים אותנו בכדי שהם יוכלו להרים את הראש מעל המים השוצפים

האלמנה והיתומים זועקים לעזרה: האב נפטר מנגיף הקורונה - המשפחה קורסת
הרב פינקלשטיין צילום: קופת העיר

לפני כשלושה שבועות משפחת פינקלשטיין התעטפה באבל כבד, אבל וצער שלא ניתן לתאר במילים, אבי המשפחה הנערץ, איש החסד ואיש האשכולות הרב החסיד רבי ברוך משה פינקלשטיין הסתלק לבית עולמו לאחר שחלה בנגיף הקורונה.

הוא היה רק בן חמישים ואחד, בשיא פריחתו, אבל אז הקורונה גדעה את מפעל חייו, גרמה לו להתייסר ביסורים קשים ומרים כשלבסוף הוא השיב את נשמתו ליוצרה מותיר אחריו שורה של יתומים ואת רעייתו האלמנה שתחי' המבכים מרה את לכתו של אביהם הנערץ.

אל תעמדו מנגד ועזרו לאלמנה והיתומים האומללים בשעתם הקשה>>>

רבי ברוך משה פינקלשטיין ז''ל היה איש של חסד ברמ''ח אבריו ושס''ה גידיו, את כל חייו הוא הקדיש לאחרים, הוא שימש כיושב ראש ארגון 'ישועות הרשב''י' כשבמסגרתו הוא עזר רבות לפוקדים את ציון קודשו של התנא האלוקי רשב''י זיע''א הטמון במירון שבצפון.

אבל בזה לא הסתכם מפעל חייו, כל ימיו הוא דאג לזולת, יודעי דבר מספרים על משפחות רבות שנזקקו לעזרה כשהמנוח באין רואים דואג לכל מחסורם, בלילות נטולי ירח הוא היה מניח בסמוך למפתן דלתם ארגזי מצרכים בכדי שיוכלו להאכיל את ילדיהם הרעבים, הוא הביא מזור להמוני משפחות, דאג כל חייו למען אחרים.

אך לעצמו הוא לא דאג למאומה, כל כסף שהגיע אליו מיד היה מוצא את דרכו לכיסם של אחרים, מפעל חייו נגדע באחת שעה שהשיב את נשמתו ליוצרה, אך משפחתו האבלה שרוייה במצב קשה כשאין להם מאומה, אביהם הגדול הסתלק לבית עולמו, ואותם השאיר מחוסרי כל.

אל תעמדו מנגד ועזרו לאלמנה והיתומים האומללים בשעתם הקשה>>>

פשוט כך, שישה יתומים שמתוכם שלושה שלא זכה להוביל לחופה יושבים בבית החשוך ומצפים לישועה, מצפים לעזרה שלנו, רעייתו האלמנה שתחי' יושבת בביתה מורידה דמעות כמים וזועקת לעזרת עם ישראל, מתחננת לעזרה שלנו שנגיע ונטה שכם לעזרתם.

כי באמת אין להם מאומה, יש להם רק חובות שהשאיר אביהם המנוח, הם זקוקים לנו כעת, זקוקים לנו בכדי שיהיה להם מה לאכול, בכדי שיהיה להם איך לשרוד את התקופה הקשה הזו, בכדי שיוכלו להרים את הראש מעל המים השוצפים, זה הרגע שלנו, זה ההזדמנות שלנו, להטות שכם, לבא לעזרת המשפחה, להעלות חיוך על פניהם, זה החובה שלנו, אסור לנו להישאר אדישים.

אל תעמדו מנגד ועזרו לאלמנה והיתומים האומללים בשעתם הקשה>>>

ילדים יתומים קורונה קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!