ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
בדרך למפץ פוליטי?

דרמה בימין: גדעון סער החליט לפרוש מהליכוד; הערב - הצהרה מיוחדת

יו"ר 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן הטיל הערב פצצה פוליטית ובראיון לתוכנית רדיו סיפר כי ח"כ גדעון סער, מבכירי הליכוד, ומי שנבחר בעשירייה הראשונה, החליט לפרוש מהמפלגה לה השתייך במשך שנים רבות, לטובת רשימה חדשה בימין. הערב צפוי סער לתת הצהרה מיוחדת

דרמה בימין: גדעון סער החליט לפרוש מהליכוד; הערב - הצהרה מיוחדת
גדעון סער בכנס פתיחת הקמפיין צילום: יח"צ

יו"ר ישראל ביתנו חה"כ אביגדור ליברמן מטיל הערב פצצה פוליטית בראיון לרדיו 103, וטוען כי חבר הכנסת גדעון סער בדרך לנטוש את הליכוד ולהקים מפלגה חדשה.

בראיון הערב (שלישי) טען חה"כ ליברמן כי "גדעון סער קיבל החלטה לעזוב את הליכוד ולרוץ במפלגה נפרדת, על בסיס 'דרך ארץ' של הנדל והאוזר". עוד העריך יו"ר ישראל ביתנו, כי "ייתכן ש-3-4 ח"כים מהליכוד יצטרפו אליו".

סער משמש כאופוזיציה לנתניהו בליכוד ומרבה לבקר אותו בחודשים האחרונים בשלל הנושאים ובהם גם בטיפול של נתניהו מול התפשטות הקורונה בארץ.

סער דורש בדיקות נרחבות לכלל אזרחי ישראל במטרה להפסיק את מדיניות הסגרים שפוגעת בתחומים רבים ובעיקר בכלכלה.

סער היה בכיר הליכוד עד שהודיע במפתיע על פסק זמן מהחיים הפוליטיים. לקראת הבחירות לכנסת ה 21 הוא הודיע על קאמבק, והתמודד בפריימריז ובלשכת ראש הממשלה פעלו במרץ כדי לסכל את התברגותו לצמרת הרשימה - אך ללא הצלחה. סער נבחר לעשירייה הראשונה בליכוד.

קודם הבחירות לכנסת ה-23 הודיע גדעון סער על כוונתו להתמודד לראשות הליכוד, בתום מאבק יצרי, ראש הממשלה בנימין נתניהו ניצח את סער בפער משמעותי.

גדעון סער אביגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד