י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
לאחר בדיקה של חודש

האינדונזים ממליצים: החיסון הסיני יעיל ב-97%

שעות לפני נחיתת המשלוח הראשון של החיסונים של פייזר כאן בארץ, מדווחים נציגי הבריאות והתרופות הממשלתיים של אינדונזיה כי הם בדקו במשך חודש את החיסונים תוצרת סין, ואמרו כי מצאו אותו בטוח לשימוש עם לא פחות מ-97% יעילות

האינדונזים ממליצים: החיסון הסיני יעיל ב-97%
אילוסטרציה צילום: pexels

לא רק פייזר מודרנה ואסטרה-זניקה: בכל רחבי העולם נערכים בדריכות להפצה מאסיבית של חיסונים לנגיף הקורונה שמקורו בשוק האוכל בהוואן שבסין, שעות ספורות לפני נחיתת המשלוח הראשון של החיסונים של חברת פייזר כאן בנמל התעופה בן גוריון, מפרסמים חוקרים אינדונזים את תוצאות הבדיקה שהם ערכו לחיסון הסיני 'סינובאק'.

על פי הדיווח ב'רויטרס' נציגי הבריאות והתרופות הממשלתיים של אינדונזיה בדקו במשך חודש את החיסונים תוצרת סין, ואמרו כי מצאו אותו בטוח לשימוש עם לא פחות מ-97% יעילות, על פי הדיווחים לא מדובר בתוצאות סופיות, בעקבות כך שהשלב השלישי בבדיקת החיסון עדיין נמשך.

בתוך כך על פי הדיווחים, ברוסיה ממשיכים הרשויות לחסן את האזרחים בחיסון הרוסי ספוטניק 5, ובבריטניה לא ממתינים לאישור של ה-FDA - מנהל המזון והתרופות האמריקני, והחלו היום לחסן את אזרחי בריטניה, גם כאן בארצנו הקטנה, ביקשו בבית החולים איכילוב לא להמתין לאישו ה-FDA ולהתחיל לחסן את האזרחים מיד עם נחיתת החיסונים של פייזר מחר. מנהל בית החולים, מי שהיה בעבר פרויקטור הקורונה הפרופסור רוני גמזו הצהיר כי הוא יהיה הראשון שיתחסן, בנסיון להוכיח את יעילות החיסונים, ולהוות דוגמא לציבור.

בתוך כך דווחה אמירה מעניינת של ראש הדסק לענייני חרדים במשרד הבריאות, האלוף במיל' רוני נומה שאמר כי החיסונים כאן בארץ, יינתנו בתחילה לאלו שאין בגופם עדיין נוגדים, כאשר אלו שיש להם נוגדנים כלל לא יזדקקו להתחסן, ובכל אופן הם נמצאים בתחתי הרשימה.

חיסון לקורונה אינדונזיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד