י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"מגיבים היטב לטיפול"

בגן החיות: ארבעה אריות נדבקו בקורונה

אריה ושלוש לביאות חלו בקורונה • הם קיבלו טיפול וטרינרי ומצבם הקליני דומה למצב שפעת קלה מאוד • הזכר בן ה-4, והנקבות, כולן בנות 16, לא היו בקשר עם בעלי חיים אחרים

בגן החיות: ארבעה אריות נדבקו בקורונה
ארית. אילוסטרציה צילום: unsplash

ארבעה אריות בגן החיות של ברצלונה בירת ספרד, נמצאו חיוביים לקורונה - כך הודיעו הרשויות הווטרינריות, זהו המקרה השני הידוע על אריות שחלו בנגיף הקורונה.

שלוש נקבות וזכר אחד נבדקו בגן החיות של ברצלונה, לאחר שהשומרים הבחינו כי הם מראים סימפטומים קלים של נגיף הקורונה. הרשויות אמרו כי שני עובדים בגן החיות נבדקו ונמצאו חיוביים לנגיף הקורונה לאחר התפרצות שזוהתה לראשונה בחודש שעבר.

השומרים ביצעו בדיקות PCR באריות באותה צורה בה נבדקים בני אדם שכן בעלי החיים רגילים לשתף פעולה עם צוות גן החיות. השירות הווטרינרי בברצלונה יצר קשר עם עמיתיו בגן החיות של ברונקס בניו יורק, שם ארבעה נמרים ושלושה אריות נדבקו בקורונה בחודש אפריל. זהו גן החיות הנוסף בו ידוע שחיות חלו בנגיף הקורונה. אך כולם התאוששו.

"האריות קיבלו טיפול וטרינרי, מצבם הקליני דומה למצב שפעת קלה מאוד, באמצעות טיפול אנטי דלקתי ומעקב צמוד, החיות הגיבו היטב לטיפול", כך מסרה הנהלת גן החיות לתקשורת.

האריה הזכר בן ארבע, והנקבות, כולן בנות 16, לא היו בקשר עם בעלי חיים אחרים בגן החיות הפתוח למבקרים.

קורונה ברצלונה גן חיות אריות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד