י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לא בגלל קרבתו לנתניהו

בגלל המועמד: בכירים בשב"כ מאיימים להתפטר

לקראת טלטלה בשירות הביון הישראלי? על פי דיווחים רבים בתקופה האחרונה ראש הממשלה ייעד לתפקיד ראש השב"כ, את מקורבו ואיש אמונו ראש המל"ל מאיר בן שבת, המינוי מעורר זעם רב בקרב בכירים בשב"כ הטוענים כי הוא אינו ראוי להוביל את הארגון

בגלל המועמד: בכירים בשב"כ מאיימים להתפטר
מאיר בן שבת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

רק בעוד חצי שנה תסתיים כהונתו של ראש השב"כ נדב ארגמן, והמרוץ סביב זהותו של יורשו כבר מעורר סערה, על פי דיווחים רבים בתקופה האחרונה ראש הממשלה בנימין נתניהו ייעד לתפקיד הרגיש את מקורבו ואיש אמונו ראש המטה לביטחון לאומי מאיר בן שבת.

הערב (שלישי) חשף רועי שרון הכתב הצבאי של 'כאן 11' כי מינויו של בן שבת לתפקיד ראש השירות, מעורר זעם בקרב בכירים בשב"כ הטוענים כי הוא אינו ראוי להוביל את הארגון, הגדילו הבכירים ואף איימו כי באם בסופו של דבר כן ימונה בן שבת לתפקיד הם יפרשו משירותם בארגון.

על פי הדיווח למרות שהם טענו כי מדובר במינוי שאינו מקצועי אלא אישי ופוליטי, טענותיהם על בן שבת אינן אישיות פוליטיות אלא מקצועיות "כרטיס העבודה שלו והיכולות שלו בתפקידים שמילא הופכים אותו למועמד הפחות ראוי" טוענים הבכירים.

בן שבת, בן הציונות הדתית, שירת עשרות שנים בשב"כ, ומכהן כיום כראש המטה לביטחון לאומי והתפרסם לאחרונה בעקבות ההובלה שלו ועבודתו בהסכמי הנורמליזציה השונים עם המדינות הערביות ובהן איחוד האמירויות ובחריין.

שב"כ מאיר בן שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד